今日
練波
真係...天氣好到你
我真係係到諗...點解我仲未中暑既...
練到12點幾
沖涼
跟住又出去食burger king
太正啦~
跟住又打機...
聽日先做功課
但係我仲要係呢幾日之前交個ppt...
勁煩
唔打啦
訓覺先~