今朝訓到10點幾
HEA左成2個鐘先做功課
...
跟住仲要
做個dt做左成半日咁多
都仲未做完...
唉
現家做緊數學功課...
都仲未溫書...
唉唉
我老豆飲到啤啤夫...我照顧左佢成個鐘先等我呀媽番黎
唉唉唉
做功課先~