今日十點幾就起左身,,,一起身果時就開左電腦,,,,玩到十二點幾一點,,,,之後我就出左元朗食野,,,,食到三點先返,,,,返到黎,,,我呀爸叫我出去洗地,,,,,,,洗完地,,,我呀媽叫我入去食飯,,,,食完飯,,,,,,,,,就打日記""""""
有d唔舒服,,,,成日流鼻水!!!