|
|
2008 年 12 月 24 日 星期三  |
| 去動漫節;好多人耶` |
分類: 未分類 |
`今日算係`開心la`
`去左`動漫節耶/
`去到`要排隊,,,勁多人牙'
`等到我地都`煩晒..
`我地排到去戈個`出口戈度,,,
`見到`同我相識了3年的fdfd..[2個]
`我諗住問下佢地2個入`面係做d乜ge..
`點知佢`勁串...衰`到死..'
`我是否識錯`了你這人?!..
`以前`的你不是這樣的'[[
`我想要ge係以`前ge你..
`講番去`動漫節`先'
`跟住我地`等得唔耐煩`就走埋..
`兜左個圈`番番黎.`..,
`見左戈條隊 一下就無晒d人`..=333=
`跟住我地又排番隊=333=,,,好白chI,,,
`等等等`[-
`我地以`為入到戈`個門口就得..
`點知原來唔係..入到門口;仲要排架..[真係無奈.'
`等左好奈'..差不多有半粒鍾la..
`先比我地塔電梯落去...
`落到去..`我地又以為排完la.`
`點知仲有一大條隊要排==`
`排左一陣;,,
`有個不明人士走過黎叫我地擺d抽'蔣'劵落去佢個盒度..,
`我有19張...賢就有17張,,,
`c到我地死死下`-333-`
`入到去...終於係唔洗排隊架la..
`等左好奈呢個時侯la..
`終於來臨了`=333=]
`真係開心死la`-333-
`入到去..全都是買東西我`..
`可惜我帶了很少錢呢;..
`如果唔係我一定令住一包二包番hm lu`
`真可惜牙,
`入面好多人牙.
`無一個地方係空左架..可想言知..有幾多人la..
`有d人向度派打機ge碟..入面有好多野買..
`多到我唔識講..=333=
`唔打la..';cOmmEnT 牙'>"<
`甘日係平安夜`
`祝各位平安夜快樂-333-
&
`聖誕節快樂-333-
|
| 發表時間:2008-12-24 09:02 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 60 | »
|