|
|
2008 年 12 月 29 日 星期一  |
| 好黑仔牙tOdAy -333- |
分類: 未分類 |
今日好黑仔牙''-333-
朝早7點45先起身...
because我今日去睇醫生,,,sO唔洗咁早
幾早都無用because戈間野8點30先開門,,,
9點先有doctor梨
牙媽今日朝早8點收工
跟住佢自己去戈間野..
me tOO'-333-
唔講睇醫生la..
講黑仔事件好過'
下就..放學之後,,,
miss走入黎...
唔知乜事冰叫佢抽簽..
我都唔知乜事'=33=
點知佢一抽抽左9號=3=
我就是9號那個人了'
他們話...我要掉圓球,,
我先知乜事'
我很想cRy耶,,,不會的,,,
堅強的mA'=33=
留低溫習~yO=33=
去食藥//
番屋企...
唔打lU'=33=
bIBi;'
|
| 發表時間:2008-12-29 07:10 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 60 | »
|