|
|
| 正正常常'的一天?!" |
分類: 未分類 |
今天沒wHat事發生了吧'][
有少少唔係好開心咁la"[[
米就係戈個英會loo'][
戈個咁gejennY惡到死'
上次吓到班長死死下咁'']
今次唔係惡,,
係好絕;//][
我同某某某出去測會話[]=
講錯左少少']\]
佢比0分;
佢話如果要測多次都可以;[[]
bt最高分得;[]20分;'
點好!?'
死'得'la!?'[
算,,唔講佢戈個野先'[]'
講今日,,
今日無乜野好講';;][
都係唔講:la.0;
訓教教豬la']
而家懶得打blg la.;[]
而家我會語幾日先打一次blog blog 請見諒'[]'
bIBi;'-[]-
記住我ge至愛牙'']
知唔知係乜牙'
米就係cOmmEnT lO
|
| 發表時間:2009-01-05 10:12 PM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 60 | »
|