|
|
2009 年 1 月 18 日 星期日  |
| 放假了'[- |
分類: 未分類 |
其實放假都未必係一件好事'[-
因為好多功課要做丫'[
有中文:13版工作子,,仲要背7首詩,,
仲要上網做戈個閱讀'[
數學:做2版工作子'[
英文:做i-learner 19/1~5/2 睇故事書添'[
生物:用種子做一幅圖'[
地理:做學校3樓平台戈度'[
歷史:做ppt'[ [只係1~6組要做'[唔係好抵-[]-
電腦:用flash/photoimpact整4格漫畫'[[應該係最難ge一樣la'[]
我都唔知幾時先可以做完呢d咁ge死人家課'[-[]-
多到乜咁'[-
唔講咁多la'[
我去做家課la'[
bIBi'[^v^
|
| 發表時間:2009-01-18 04:34 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 60 | »
|