-♥ superyan` 日記
- 重友輕色族-v-
IAmyan_06
暱稱: `SuperYan ♥<3
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最新文章
27.12.09
從出江湖xd
♥2009♥08♥27♥
running day`=]
好悶的day2-3-
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
2009 年 8 月 26 日  星期三   晴天


running day`=] 分類: 未分類

 哇哇哇`     原來我冇打咁耐啦xd`
掛住玩冇打到   haha`  
我生日果時冇上bl0g`  但都多謝同我講生日快樂果d人啦 ^_^`
過幾日我就正式f.4 lu`  新既學年新既開始啦=]
個個fd都走哂-3-    我驚悶呀-3- 
不過我都會搞搞佢既xd
講番今日啦=]
今日2點幾3點起身`
見到wingwing   sd比我既sms-v-
之後同佢n 靜sms左陣就出去煮n0麵食啦-v-     超正啦xd
跟住0n  msn`    嵐add我`  之後傾左陣佢就話1陣去跑啦=]       (好康樂!!!)
之後wai yee都add埋我=]   傾1陣跑步d  野xd`
6:00    出門口lu`
我地約係銀圍等`  
我最早到`   之後嵐`  最尾yee  xd
係短短唔夠半個鐘`    我比人話左10幾次仆街-_-      傷爆`
去到跑果到`   見到好多狂人`
個個"佬"都閃令令`     d汗-0-
今日嵐出奇咁努力咁跑左幾個圈`
之後我同yee都跑+行左幾個咁啦` 
跑+行完之後我地就坐係到傾下計咁`
8點幾`   番屋企lu^v^     10個乖xd
番到屋企食飯  沖涼  睇電視x]`

2009 年 3 月 23 日  星期一   晴天


好悶的day2-3- 分類: f.3B的時光=]

今日係day2  真係超爆悶`-3-
第1堂係音樂`   聽歌`-3-   
之後2堂bio`     仲悶` 同fd sd sms-v-都冇咁悶`
[你唔好唔開心啦`     成績既野` 算啦`]
2堂真係過得好慢` 好慢`   我親ms唔知`   就找左語文運用出黎做啦`
做完冇耐`  終於打鐘啦` 
小息既時候`    到牙金做語文-v-
因為我係上bio既時候e經做左` s0` 我周圍hea`
hea左陣`  先記番要借pth書`
之後我就去左a班借啦`
過左小息2堂中文堂`
我真係越黎越唔中2上中文堂`
係要調走我`   想點`     我係果邊都唔係成日傾計姐`
總知e+我冇心機上你堂`   仲開始有d唔中2 tim`       討厭`
我e+唔係訓就係fa白日夢`   一係就傾計`
都唔知下學期點算`     算了吧`   唔理啦`
pth堂`   舉手舉到手殘`-v-
不過都幾好玩啦`xd
lunch`   做詞語`    s0   bad    唔枇做佢d功課-3-     但冇計`唔做留堂`
食完野落去`      今日好似好無聊咁`
上番去`   玩多陣`    打鐘`
maths`   眼訓到抽筋-3-
就落堂既時候`     終於頂唔順`  訓左`
訓到落左堂再上埋半堂英文先醒xd`
上多半堂`     去左ctvs聽講座` 
都00kk咁啦` 
聽完就放學啦`  
不過我地仲要補課`
s0   bad補中文-3-
不過今次同成&膠聰都傾得幾開心`  =]
扮火影xd`   傻仔-v-`
放課就同金去左食野`  
之後企左係良景站吹水`       吹左好耐`正xd
聽日得1堂中文`     xd

2009 年 3 月 21 日  星期六   晴天


慧e生日` 分類: f.3B的時光=]

今日係慧e生日`    
03點我地約係neway等` 
劉徒弟最遲到`=]
佢到左之後我地就上左去唱`
係23號房`
唱左陣徒弟黎埋`  仲拎埋舊糕黎tim-v-
再唱多一陣我地食蛋糕` 
食完之後原本正經既我地開以癲啦`
唱左好多歌`
我我我我我有胸部
眼睛想旅行`
愛情陷阱等等`xd
爆哂咪咁制`   哈`
好正正正`
之後我地去左影貼紙相` 
超癲爆`   卡卡`
真係好開心` xdxd
慧e      生日快樂xd