哇哇哇` 原來我冇打咁耐啦xd`
掛住玩冇打到 haha`
我生日果時冇上bl0g` 但都多謝同我講生日快樂果d人啦 ^_^`
過幾日我就正式f.4 lu` 新既學年新既開始啦=]
個個fd都走哂-3- 我驚悶呀-3-
不過我都會搞搞佢既xd
講番今日啦=]
今日2點幾3點起身`
見到wingwing sd比我既sms-v-
之後同佢n 靜sms左陣就出去煮n0麵食啦-v- 超正啦xd
跟住0n msn` 嵐add我` 之後傾左陣佢就話1陣去跑啦=] (好康樂!!!)
之後wai yee都add埋我=] 傾1陣跑步d 野xd`
6:00 出門口lu`
我地約係銀圍等`
我最早到` 之後嵐` 最尾yee xd
係短短唔夠半個鐘` 我比人話左10幾次仆街-_- 傷爆`
去到跑果到` 見到好多狂人`
個個"佬"都閃令令` d汗-0-
今日嵐出奇咁努力咁跑左幾個圈`
之後我同yee都跑+行左幾個咁啦`
跑+行完之後我地就坐係到傾下計咁`
8點幾` 番屋企lu^v^ 10個乖xd
番到屋企食飯 沖涼 睇電視x]`
|