今日係去食1蚊雞既日子`=] 而係慧e生日前夕`
晏就1點起身` 同比比玩左陣就打比牙金-v-
之後我就去搞野啦`xd
搞掂之後就同慧e出左先`
去到屯市` 同慧e行左陣牙金就打電話黎話到左啦`-v-
hea左勁耐之後就打比小嵐子` 叫佢上黎公園`
佢同成黎左之後玩左一輪就收到電話話落去啦`
去到` 好似飲茶咁-v- 成枱人圍住食雞xd`
有高丸` 佢個妹& fd` 梅` p0` 金` 啤` 慧e` 我` 小嵐子` 成` 徒弟` 祈` 企`
超正-v-
食完雞之後 p0`梅` 高丸個妹& fd 走左先`
then去左錄ling` 好玩-v- ` 玩左2局`
錄完之後 高丸走埋` 佢好大佬`-v-
之後我地搭車番新墟` 巴士上層得我地幾個`
跟住我地講d靈異野` xd 慧e話驚`
到左新墟諗住去睇戲` 但係冇睇到`
去左仁愛堂吹水` 坐到12點同慧e一齊講生日快樂`xd`
最後我地去左食糖水`
之後就散band啦` 我同成一嫁車`
上到車冇耐` d人之前sd比我果d信息一次過sd番哂比我-v-
成14個-v-` 好正-v-`
番到屋企已經1點了 呵`
沖涼 訓教`
|