|
|
♥ 原來元朗好大:( |
|
今日;去元朗-v-英業樓-_-v
撘車撘到大棠道-v-`
落車._.`當場傻左-_-v
0h my lady gaga`-v-
元朗好大-v-
之後喪兜-v-!第1次;鼓起勇氣-_-
問警察-v-`佢..幫我五到;佢話無路名;好難幫我-.-
之後我再問-_-v本來係問個啊叔-v-`
點知啊叔後面有個令仔-_-;
佢幫我`叫我向前行`之後轉五知邊度再行?`再入去-_-
跟住...我行幾行...忘記左-_-v
跟住打比老婆:P佢幫我xP
我愛你xd}
但電話無錢-_-v call五返佢;
其實如果你當時打比我;我仲可以傾多幾分鐘-_-v
跟住!靠自己\0/
我去萬寧同7仔;0k等等地方問-_-
但驚五買野入去問`會被無視-_-
所以我每間店都揀左最平既野黎買-_-
萬寧同7仔;我買珍寶珠xd`
0k我買香口膠-_-v

仲有枝珍寶珠比隻老鼠食左xP
不過!!皇天不負有心人;
最後成功去到-_-
之後返屋k-v-`
EY`:)
對五住;;要你擔心..
好啦!睇完要cm架xP
五係日日夜夜跟住係你後面..咬你;P
|
|
|
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 51 | »
|
|