|
|
♥ d0wn:( |
|
都吾知自己搞咩-v-"
呢排好d0wn`:(
都吾知自己霖乜-v-`
傻傻地xP
仲有!今日好黑仔;
留堂默書啦英文-v-
因為早排肥佬-v-
點知最後錯一個-v-
要聽日再留!頂-v-`
英文堂發覺有bars0n係度;
好正@_@xd
真係可以笑足成堂吾悶-v-"
今日笑到死-v-`
放學;去還書`
我頂`遲還書;罰26蚊`-v-
之後閃水''
我電話無錢@_@
暫時sms吾到;
回吾到你地既話`
對吾住拉-v-
既得cm b0r`xd
cm左考試分數會高10分@_@
我話既xD
各位;考試加油啊X)
|
|
|
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 51 | »
|
|