|
|
♥ kEr0pPl糖*3* |
|
今日我 wing;奚子成lunch-v-`
無奈;好靜咁-.-
好少講野-_-v五習慣多左條友-v-`
之後去7仔:)
見到kEr0pPl既糖糖*v*
立即買左佢;P吾捨得食-v-
haPpy;xd
好可愛呢._.
仲記得之前啊哥送左個ker0ppl公仔比我:]
哈哈;]xd
今次到我自己送比自己=]
lunch time;-_-v
好無奈;無野好講-v-
VA堂 ;-.-
要圍住啊sir睇野-.-
d人太高拉-v-無辦法睇到;
最後都係人讓比我睇先睇到;P
好啦-v-要cm啊@_@
吾係;日日跟住你黎咬!._.
|
|
|
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 51 | »
|
|