|
|
♥ 飛機佬.3. |
|
今日台山畢業禮-v-
十二點幾,約左愛人去LUNCH ;D
叫左一杯可樂同粟米肉粒飯-_-?
一齊食一個飯同野飲xd
食到咁上下.走人.
去屯市三樓-_-v
行入去;見到安全出口度門有野郁郁下-.-
睇清楚-_-見到挫下挫下勁快-____-
先之後有人系度打飛機-_-v
頂.即行快左.走人.同愛人講-.-
佢返轉頭.個飛機佬已經走左-_-v
之後影相.影好多-_-v
喪搵鏡影-_-v[笑]
之後去大會堂.LOSIR未黎-.-
見到好多人-v-!
LOSIR無耐黎左-v-好高-____-v
高成個頭多D!!-0-
之後見到JJY-_-支k*v*lai.等等-_-v
入場-_-v聽d校董講野.悶-.-
系度傾計講笑-_-
比果度看守既人走過黎叫我地細聲d-____-v
之後狂討論某d野-_-
5點到完場.走人-_-v
之後去門口同ms司徒影相XD
仲有同朋友仔影-v-xd
原來ms司徒已經五系台山教-.-
我地真幸運XD最後一年有比ms司徒教-.-
之後同愛人 LOSIR一齊搭車返.
LOSIR陪埋我地等xd搞到要等下班507-v-
我地上車先;P愛人送我返山景x)
呼-v-!
相全部係相簿x)
好多我同愛人既相xP
記得c0mm3nt阿!.3.
我等你既留言;D
|
|
|
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 51 | »
|
|