最近成日睇笑話-v- 再講返比fd聽; 無聊過頭xD
del左呢段佢!! 某個人暗示五比打w0r!!!!!!
原來吳凱欣都會尷尬架-[]-` 死左;P
仲有七十伍日;) 本小姐生日拉;P
JJY 死都要你份禮物;P 收五到上你屋企穩你;P 返正係我樓上-v-簡單快捷; 呵~
c0mm3nt啊!\_/ 否則; 當你蝦餅; 食左你:P