|
|
打雷!!.0. |
|
還是沒勇氣 ;)
今日上上下堂; 個天黑媽媽-_-v 之後落雨;
仲要勁大!!!-[]-" 而且我無帶遮-v-!
好彩; 薯皇借比我; xP
之後放lunch`去盈豐路上-3-"
打雷w0r-0-!我同wing驚到係度嗌-_-v
最驚打雷/_\
落雨; 搞到無哂心情;
不過lunch係課室五知點解笑到咁hight`-v-!
數學堂; 訓訓訓!-[]-!
佢五捉我;P
放學; 自己返屋k;
換埋杉-v-!去左優屋企;-,-
用左十五分鐘以下-,- 返歸-.-
今日落雨; 姐代表-,-
班足又要遲d先-_-!
其實稔返都想笑-,-
從上星期; 遲到今日-[]-|||
之後仲要遲-,- [笑!]
漏左啊:( 今日喪比靜打peTpeT!!!.v.
痛死!/0\
其他人 全部五幫手:(
食哂你地-[]-
c0mm3nt啊`:)
五係我日日夜夜跟住你xP
|
|
|
« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | »
|
|