◈唔想再傷身邊的人(&)'因為唔想佢地難過◈
-★為何我會亂 -★只因我愛你
-★過去巳成夢 -★努力地放棄
-★雖然會成空 -★至少有回億
-★回億亦會甜 -★只因愛過你
IDOING
暱稱: 大Do〢nG★
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
*月亮說.
凝望你背影 傷感沾濕眼睛
明月夜再清 可惜心水更清
沒有半點雲彩 遮掩遍地的愛
伸手會拾到往日的歡笑聲

情話是美景 一心醉便忘形
紅岸是背景 輕舟點催尾聲
剩我一人跳 上跳往幸福處
星星怪夜空卻沒氣力撐到那麼遠

*人情在 花不開 春天過後要等待
情人在 心不再 哪有動情是意外
驀然忘了當初怎決定相愛 相愛的心終於都變做感慨
為何遇上最愛偏要避開 孤舟哪處靠岸不會被掩蓋*
REPEAT*

在緣份的天空可會預測愛 這世間有幾多情侶可一世相愛

凝望你背影 傷感沾濕眼睛
明月夜冷清 只因心水已清
最新文章
自+新 bloG
苦中一點甜
我愛我E+所擁有ga野
2009-12-10
-_-成班麻甩佬去劈酒-
文章分類
全部 (11)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
日誌統計
文章總數: 11
留言總數: 26
今日人氣: 3
累積人氣: 2213
2010 年 1 月 14 日  星期四   晴天


苦中一點甜 分類: 未分類

      岩岩過除夕.就發生左果件事.

仲以為今年行梗衰運嫁la.

連續14日渾渾噩噩咁過.

無曬知覺.

今日.

終於發生左一年.

我應為.

算係.一件開心ga事呱.

就係....

我總於有psp la.

恨左好耐嫁la.

雖然.唔係話真係一件好值得開心ga事.

不過.真係有苦中一點甜la.

^v^.

可惜.

甜完之後通常都係會苦返- -

我好僧果天-

點解要比咁多難題黎考驗我.

不過.我最僧ga都係.

我自己.






訪客留言 (返回 IDOING 的日誌)


keilvicky 於 2010-01-15 08:49 PM 發表:
=_____,=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yocobaby 於 2010-01-15 05:31 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CK_mui 於 2010-01-15 01:25 PM 發表:
姐姐我好人比個cm你拉`
真係唔洗多謝我加你.
是但求其咁比番100個我就得加nar. ^v^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



demons 於 2010-01-15 01:18 PM 發表:
.......PSP......草......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Cheng119 於 2010-01-15 12:09 PM 發表:
CM.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]