今日, 我開衣個日記, 第1篇係為左陳強條on9佬而寫既, 衣個日記打頭陣有2c同學大戰陳強一役既.
放學考試完就去打波, 猜人果陣時, 粉聰見到陳強, 我地就即閃, 好彩跑得快, 追唔到, 跟著陳強好似見到我, 所以追黎, 我地繼續大暴走, 上元州, 上到元州, 呀詹電話響, 但冇人應, 以為陳強殺到黎, 我地又避, eddie走得最快, 陣左一陣, 我地行番上去, 見到好多識既人, 我地都問佢地陳強係邊? m東話陳強上左蘇屋, 我地鬆一口氣, 我覺得非常過隱, 好想玩多次, 正過玩過山車.