呢排返工識左幾個新同事, 佢地好搞笑架, 我地有時會玩, 有時會講笑, 但係其實佢地對我好好架, 我好開心識到我d新同事, 雖然佢地都係男仔, 係個到真係好開心呀!! ^^ 今日掛8號風球, 早放工, 8點幾返到屋企冇野做, 好得閒呀, 如果係仲返工ge時候, 應該幾開心, 唔知個風幾時走呢?