系度, 講聲, 元旦快樂, 今日無節目~~ 邊個有節目可吾可以預埋我丫?? 如果你想約我既~~就cm啦~~ 無乜野想打lu~~~ 呢篇系我系2008年入面既最後一篇, 同時,呢篇都系我呢個blog最後一篇~~ 無野打,8
- - || 今 日, 好慘lo, 琴晚落街, 見到個小學同學, 之後, 同佢傾左一陣, 之後, 佢話今日黎接我放學, 又話3點9黎到, 點知, 等到5點都唔見人丫, 我以後唔會信佢講既野lo, 佢衰wor~~ 整到我企左勁耐- - ||
無咩野發生, BUT, 雖一唔開心既事, 終於發生, 我唔會鍾意瑤架啦, 系1314都唔會鍾意。 我諗轉唔轉BLOG好, 轉又要整好多野, 唉, 都唔知點。 我想死, 好唔好死呢?? 我好似對一個女仔有小小FEEL。 點算好?? 唉, 你地可唔可以解答我既問題??
今日, 好悶。 無咩野好講。 BUT, 系個BLOG多年沉睡, 醒反既日子, 真系要賀一賀佢。 成日, 都系度玩卡丁車, 唉, 升我好慢, 岩岩開個AC, 得黃手2隻手指, 但系, 我玩左幾個鐘就升得咁快系唔系好神。 唔打啦, 要升LV。 88拜拜
今日, 停課。 一個字, 悶! 唉, 今日, 又落雨, 無得出街玩。 悶死。
but,到左3點幾, 我個fd個論壇多左好多人, 之後, 我就上去玩下, 哇, 多貼到kai左, 之後識左好多fd。 傾下計, 幾好玩。 唉, 唔打住啦, 我諗我個blog又會 多年既沉睡啦。 88