| «‹ July 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2007 年 1 月 27 日 星期六  | 
 
2007 年 1 月 25 日 星期四  | 
 
學界[2]*  |
1連兩日嘅學界終於都完滿結束lu!! 唉... 不過個成績就唔好提啦"
今日剩係跑左個200m [包尾]!! 都預左架啦!! 算吧啦!! 跟住就全日響度睇比賽 & 比個死家錦串!! 正1死人頭!!! 乞人憎!!! 不過算...我忍你!!
LUnCH剩係食左個杯麪咋!! 唉... 算啦!! 都唔想出去!! 而且都幾好食啵!!
而家正喺度期待緊聽日嘅SPoRT DAy牙!! 1月26號快d黎啦!!! |
| 刊登時間:2007-01-25 05:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 24 日 星期三  | 
 
學界[1]*  |
今日終於到左學界嘅第1日lu 真係好!! 今日7:00先起身 8:20去到太和火車站 見到寶兒 等埋MIsS黎 跟住行去M記 等佢地買埋早餐 就過去運動場lu...
今日我剩係要跑100m咋 11:30先跑 so起碼坐成2粒中 冇乜野做 喺度狂睇場刊兼睇比賽 d人好快啵!! 不過跨欄就有勁多人pk lor!! 唉... 真係慘!!
寶兒又係跑100m喎 不過唔同組 坐到11:00就同寶兒1齊開始做熱身 做左1陣就落去召集 但係落到去仲要等勁耐lor!! 唉... 終於都到我lu!! 而最後嘅成績係跑第4 入唔到決賽 因為d人實在太快啦!! 不過我覺得我自己今日嘅表現都算ok啦!!
寶兒仲慘... [包尾] 不過佢嗰組d人簡直真係痴線架!! 12秒幾入港隊都得啦!! 寶兒仲跑到隻腳踵哂tim!! 不過[頂埋e兩日牙!! 寶兒 支持你架!! ] 跟住成個下晝都喺度睇比賽 唔洗郁...
坐到3:00就走人 同寶兒 & 基佬1齊搭火車 4點幾就返到屋企lu 都幾早啵!!
死lor" 聽日仲要跑200m牙!! 但係d人咁勁 點跑牙?!
不過其實都預左輸架啦!! 唉... 而家唯有寄望喺後日嘅SPoRT DAy啦!! 1定要WIn牙!!!
今日就係咁先啦!! 886... |
| 刊登時間:2007-01-24 05:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | »
|