Tricky Juggler

Click here to play this game
Pip's Egg-cellent Adventure

Click here to play this game
DReAM*DAiRY

[.... 我們習慣了想念  所以我們要分離 **^]  [傷口永遠都不會有復原的1天"...]

mY LG: *<---愛妳1314 牙!!>3<"

IRiS0820
暱稱: JAcKIE
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« July 2021 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2007-09-13
唉.........
2007-08-30
My BIrTHdAY.......
2007-08-16
文章分類
全部 (51)
fd* (1)
feel* (27)
love* (4)
未分類 (19)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
EVa...XG*
I<Am錦...XG*
小Cha...XG*
郭LInG...XG*
陳彥彤...XG*
最近訪客
最近沒有訪客
MY PEt"
日誌統計
文章總數: 51
留言總數: 34
今日人氣: 0
累積人氣: 1892
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 27 日  星期六   晴天


SPoRT DAy* 驚訝

琴日跑完返尼因為太攰啦!! so冇打到... 今日補番啦!! he*

琴日朝早約埋牙LInG 1齊返運動場 而個運動場又真係幾舊下啵!! 冇大埔嗰個咁靚咁先進!!

返到去好快就要過去跑道點名lu 點完名就上番看台坐... 到10點幾就到我啦!! 點知去到召集處等左1陣 跳遠嗰邊開始跳緊喎 又要拿拿林走過去請假 跟住過番尼先知道原來仲要等勁耐先到我地跑lor!! 頂... 真係比佢吹漲!! 跟住又要過番去跳左先 但係又勁驚lor 真係驚到要跑嗰陣都仲未跳哂就Pk lor!! 好彩最後唔係啫... 跟住喺我地都仲未跑100m之前 400m又開始召集喎!!

下... 唔係牙?! 跑完100跟住又要即刻跑400?! 冇氣喎大佬!! 不過最後都攞得番個第2 真係謝天謝地lor!!

琴日家錦又係跑800啵!! 今次終於都WIn左啦!! 好叻仔牙!!! 但係跑到終點之後抽筋喎 好慘牙!! 唔知點解見到佢咁樣超唔開啵!! 好彩佢最後都冇事!!

[家錦 你以後要小d牙!! 顧住自己隻腳 唔好搏到咁盡牙!!不過你琴日真係好勁牙!!特別係4x400牙!! 你跑咁多樣我都有同你打氣架!!]

我琴日都好開牙 我100m攞第2仲破左我自己學界嘅紀錄tim牙!! 學界:15.87s 琴日:14.91s so好開牙!! YEaH

卓穎怡跑得真係好勁牙!! 好佩服佢牙!! so攞到第2都已經好開架啦!!!

唉... 時間過得真係快 咁就完左SPoRT DAy lu!! 真係有d唔捨得牙!!

                                                                                                     刊登時間:2007-01-27 05:39 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 1 月 25 日  星期四   晴天


學界[2]* 驚訝

1連兩日嘅學界終於都完滿結束lu!! 唉... 不過個成績就唔好提啦"

今日剩係跑左個200m [包尾]!! 都預左架啦!! 算吧啦!! 跟住就全日響度睇比賽 & 比個死家錦串!! 正1死人頭!!! 乞人憎!!! 不過算...我忍你!!

LUnCH剩係食左個杯麪咋!! 唉... 算啦!! 都唔想出去!! 而且都幾好食啵!!

而家正喺度期待緊聽日嘅SPoRT DAy牙!! 1月26號快d黎啦!!!

                                                                                                     刊登時間:2007-01-25 05:14 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 1 月 24 日  星期三   晴天


學界[1]* 滿足

今日終於到左學界嘅第1日lu 真係好!! 今日7:00先起身 8:20去到太和火車站 見到寶兒 等埋MIsS黎 跟住行去M記 等佢地買埋早餐 就過去運動場lu...

今日我剩係要跑100m咋 11:30先跑 so起碼坐成2粒中 冇乜野做 喺度狂睇場刊兼睇比賽 d人好快啵!! 不過跨欄就有勁多人pk lor!! 唉... 真係慘!!

寶兒又係跑100m喎 不過唔同組 坐到11:00就同寶兒1齊開始做熱身 做左1陣就落去召集 但係落到去仲要等勁耐lor!! 唉... 終於都到我lu!! 而最後嘅成績係跑第4 入唔到決賽 因為d人實在太快啦!! 不過我覺得我自己今日嘅表現都算ok啦!!

寶兒仲慘... [包尾] 不過佢嗰組d人簡直真係痴線架!! 12秒幾入港隊都得啦!! 寶兒仲跑到隻腳踵哂tim!! 不過[頂埋e兩日牙!! 寶兒 支持你架!!] 跟住成個下晝都喺度睇比賽 唔洗郁...

坐到3:00就走人 同寶兒 & 基佬1齊搭火車 4點幾就返到屋企lu 都幾早啵!!

死lor" 聽日仲要跑200m牙!! 但係d人咁勁 點跑牙?!

不過其實都預左輸架啦!! 唉... 而家唯有寄望喺後日嘅SPoRT DAy啦!! 1定要WIn牙!!!

今日就係咁先啦!! 886...

                                                                                                     刊登時間:2007-01-24 05:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]