Tricky Juggler

Click here to play this game
Pip's Egg-cellent Adventure

Click here to play this game
DReAM*DAiRY

[.... 我們習慣了想念  所以我們要分離 **^]  [傷口永遠都不會有復原的1天"...]

mY LG: *<---愛妳1314 牙!!>3<"

IRiS0820
暱稱: JAcKIE
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-09-13
唉.........
2007-08-30
My BIrTHdAY.......
2007-08-16
文章分類
全部 (51)
fd* (1)
feel* (27)
love* (4)
未分類 (19)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
EVa...XG*
I<Am錦...XG*
小Cha...XG*
郭LInG...XG*
陳彥彤...XG*
最近訪客
最近沒有訪客
MY PEt"
日誌統計
文章總數: 51
留言總數: 34
今日人氣: 1
累積人氣: 1894
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 17 日  星期五   晴天


[互外學習日] 驚訝

今日係[互外學習日] 查實即係旅行 要喺學校集合 本來就著便服返 不過因為我唔去 so著返校服=.=" 我嗰班得14個人去咋<---應該係全校最小架啦!!

我點完名之後 就跟牙sir上課室 原來今日留喺學校嘅得陳sir,林sir同另1個MIsS咋 好小啵!! 之後陳sir上到黎話有野比我地做 原來就係...作文* 1個字"悶" 不過之後去左LIbRArY 都ok啦>v<

到lunch lu 竟然喺宿舍食喎 而且又幾好食啵!!

之後嗰堂 本來牙sir諗住比我地睇碟架!! 不過最後開唔到 唉...

好野!! 最尾嗰堂比我地上電腦室玩牙!! 正!

3:00準時放學 但係我又唔想咁快走啵 so1條友去左新港城行 行到6:00返歸...

唉...返到去勁攰牙!! 冇情!! 係咁先!!>3<"  

 

                                                                                                     刊登時間:2006-11-17 09:44 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 11 月 16 日  星期四   晴天


2006-11-16 鬱悶

今朝都差唔多時間返到去 8:15 都算ok啦!!

又到左上堂時間lu 第1堂[CIT] 嘩!!!悶到發瘟 到第2堂 [math]繼續做會考題--機會概率 都幾易丫>v< 小息之後[ENG]造句 不過有d難啵!! [S&T] 正在教緊青春期 唉...無奈lor=.="

lunch都係同牙LInG & 雯雯出去食 幾好丫!!

最尾嗰兩堂又係[HS] 剪嗰個"碎長頭髮" 唔錯唔錯!!=.<*

放學lu 又係我自己1個走!! 唉...佢地去sha tin買野喎...

唉...聽日係學校旅行牙 不過我冇報到啵!! 費事啦 同佢地又唔夾 唔通去到響度發呆咩?! so聽日咪惟有返學lor!! 雖然會好悶 不過...算吧啦!! 放左學之後就去牙LInG屋企玩 都唔錯!!

今日大致上就係咁啦....唔寫住lu!!

好期待下星期1牙!!!!!(點解?唔知呢?!) 

                                                                                                     刊登時間:2006-11-16 07:36 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 11 月 15 日  星期三   雨天


2006-11-15 開心

今朝7:45就去到巴士站lu...見到牙LInG同雯雯 so1齊搭車返學校 返到去先8:10 好早啵!!

講番今日啦...第1堂[IH] 比MIsS CHaN CHaN鬧左n咁多次 好彩唔係鬧我啫 he! 不過佢地真係好煩牙!!! 第2堂係[中文] 勁HApI牙>3< 由下個禮拜開始升左上去第1組lu 超叻牙!!仲可以同佢同班tim牙!!!(係邊個?你估下!!)

第3堂[HS] 都係咁啦 剪頭髮啫 冇咩特別!! 第4堂[cit] 做project 好悶牙=.="

終於到LUnCH lu 同牙LInG & 雯雯去左大家樂食 見到個BB好得意牙

之後嗰堂係[oral] 全班得3個有bring書咋 我係其中1個 hehe

最尾嗰堂[math] 都係做會考題 都幾易啵 ok啦!!

唔打住啦 我要溫書lu *88*

                                                                                                     刊登時間:2006-11-15 08:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]