| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 17 日 星期五  | 
 
[互外學習日]  |
今日係[互外學習日] 查實即係旅行 要喺學校集合 本來就著便服返 不過因為我唔去 so著返校服=.=" 我嗰班得14個人去咋<---應該係全校最小架啦!!
我點完名之後 就跟牙sir上課室 原來今日留喺學校嘅得陳sir,林sir同另1個MIsS咋 好小啵!! 之後陳sir上到黎話有野比我地做 原來就係...作文* 1個字"悶" 不過之後去左LIbRArY 都ok啦>v<
到lunch lu 竟然喺宿舍食喎 而且又幾好食啵!!
之後嗰堂 本來牙sir諗住比我地睇碟架!! 不過最後開唔到 唉...
好野!! 最尾嗰堂比我地上電腦室玩牙!! 正!
3:00準時放學 但係我又唔想咁快走啵 so1條友去左新港城行 行到6:00返歸...
唉...返到去勁攰牙!! 冇 情!! 係咁先!!>3<"
|
| 刊登時間:2006-11-17 09:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 16 日 星期四  | 
 
2006-11-16  |
今朝都差唔多時間返到去 8:15 都算ok啦!!
又到左上堂時間lu 第1堂[CIT] 嘩!!!悶到發瘟 到第2堂 [math]繼續做會考題--機會概率 都幾易丫>v< 小息之後[ENG]造句 不過有d難啵!! [S&T] 正在教緊青春期 唉...無奈lor=.="
lunch都係同牙LInG & 雯雯出去食 幾好丫!!
最尾嗰兩堂又係[HS] 剪嗰個"碎長頭髮" 唔錯唔錯!!=.<*
放學lu 又係我自己1個走!! 唉...佢地去sha tin買野喎...
唉...聽日係學校旅行牙 不過我冇報到啵!! 費事啦 同佢地又唔夾 唔通去到響度發呆咩?! so聽日咪惟有返學lor!! 雖然會好悶 不過...算吧啦!! 放左學之後就去牙LInG屋企玩 都唔錯!!
今日大致上就係咁啦....唔寫住lu!!
好期待下星期1牙!!!!!(點解?唔知呢?!) |
| 刊登時間:2006-11-16 07:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 15 日 星期三  | 
 
2006-11-15  |
今朝7:45就去到巴士站lu...見到牙LInG同雯雯 so1齊搭車返學校 返到去先8:10 好早啵!!
講番今日啦...第1堂[IH] 比MIsS CHaN CHaN鬧左n咁多次 好彩唔係鬧我啫 he! 不過佢地真係好煩牙!!! 第2堂係[中文] 勁HApI牙>3< 由下個禮拜開始升左上去第1組lu 超叻牙!!仲可以同佢同班tim牙!!!(係邊個?你估下!!)
第3堂[HS] 都係咁啦 剪頭髮啫 冇咩特別!! 第4堂[cit] 做project 好悶牙=.="
終於到LUnCH lu 同牙LInG & 雯雯去左大家樂食 見到個BB好得意牙
之後嗰堂係[oral] 全班得3個有bring書咋 我係其中1個 hehe
最尾嗰堂[math] 都係做會考題 都幾易啵 ok啦!!
唔打住啦 我要溫書lu *88* |
| 刊登時間:2006-11-15 08:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
|