好似好多野做咁,但實際上又好似唔係,哈!都幾好笑!
個好大型的習作終於做完了,
又有點的失落感,看著整個攤位不到30分鐘就消失了,
只剩下木條,布,氣球的殘骸……之前的努力好似化作了煙霧,隨風而去…..
考試又近了一天,還有不到一星期的時間,班中好多人已經開始溫書了,有點壓力,.
自己都開始溫書了,大家要一起努力,不到最後我絕不死心,
因為我話要”客”死她,miss kan .
但佢景然話以我的性格是”客”不死佢的,睇小我….實到做俾妳睇`哈
也不打太多了,要做其他野了