之前4月4日去左海洋公園,先先同step玩,之後同阿妹佢地玩
果日只是玩左海盜船同咩飛鷹
前者好恐怖,先前估計錯誤,以為不恐怖,
天知道它的離心力有那麼強,本身自己就有點怕高
當它越來越高的時候我感覺到有一點淚水在眼角
弄到我不敢去玩過山車,
後者不恐怖,但弄到我的頭好暈
那天玩就很少,但就和妹去看水母,影相相
係la~果日的收穫就係影左d靚相相.好開心
好希望下次去玩係4 人行la^^