|
|
2008 年 5 月 15 日 星期四  |
| 悠闲的一天∼∼ |
分類: ★Ian滴日記~~ |
今日超吾想起身反学啊∼∼
不过吾反又吾得啊....
成绩又吾系好WO...
一反到去∼∼我就去佐图书馆做功课∼
做完之后入课室LU...
入到去都没乜人GE∼∼
因为今日有AP考试嘛∼
所以我SLEEP佐成堂∼
第2堂都系...
我今日最担心的系历史TEST啊∼∼
我又无温过习∼∼我死得了∼∼
不过最后都几容易∼有70道提同一个BCR...
都几辛苦啊∼
2点10分放学之后就反屋企∼∼
第一时间就系洗白白拉∼∼
之后就去PPS个到看电视∼
看佐翻滚吧!蛋炒饭∼∼好好看咖∼∼
看完后就SLEEP佐3个钟∼∼太累拉∼
吾知你地有没看恶作剧2吻呢∼∼
超超超好看咖∼∼
今个星期六大结局∼∼我一定会看咖∼∼
我看预告都差D喊佐出哩啊∼∼
仲有"宫"都好好看咖∼亦叫做"我的野蛮王妃"
系韩国片哩GE∼∼吾看GA人一定会后悔...
可以拍得住恶作剧2吻添!!
我都已经看佐3次拉∼∼仲喊佐3次添...
好傻啊我∼∼哈哈哈.....
|
| 發表時間:2008-05-15 11:25 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
5系好明你讲紧咩∼∼ Posted at 2008-05-16 06:24 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|