又過左一日lu - _T`兄'' - QOOZA BLOG 網上日誌
_T`兄''
記得CM呀
2010 年 10 月 19 日  星期二   酷熱


又過左一日lu 開心 分類: 未分類

琴日個頭痛到爆

由18:00訓到4:00,英文未做...

返去抄,是薈薈子的哦

之後發現戈個插班生幾姣下,鼻屎佬都溝

如無意外今日應該4科,不過某某原因,派得半科

Eng合格A_A琳琳姐47分超高lo

>///<''cm完cm''>///<






訪客留言 (返回 Ieng827 的日誌)


hunw00209400 於 2010-10-23 09:32 AM 發表:
;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Jenny717 於 2010-10-20 12:29 AM 發表:
勁!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



joyabcd86t 於 2010-10-19 11:47 PM 發表:
cm...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kikiyoyococo 於 2010-10-19 08:24 PM 發表:
CM`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz
Posted at 2010-10-19 09:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]






Ieng827
暱稱: 盈
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
最新文章
up blog~
2010-11-08
wIn~wIn~wIn~
Sw2eT
又過左一日lu
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 14
留言總數: 88
今日人氣: 4
累積人氣: 1381