新開qooza唔多識用x).... 請多多指教... 一直都用慣xanga~ =D 通常d野我都打落xanga多~ 有興趣就click 以下網址~ x) http://hydeyoshiki.xanga.com 又或者加我facebook : Hyde Pang 我張display唔多清嗎~x) 放清俾你睇下我個靚仔樣啦 送多一張~ a_____a