ImKaiYi
暱稱: ★`KaYib3._.
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
日誌統計
文章總數: 232
留言總數: 1193
今日人氣: 66
累積人氣: 5744

(★10/12 )
 

★今日好好玩;
聽日詩歌比賽;
放早;
今朝以為要小提琴;
帶左個琴番學;
點知秀話因為要詩歌比賽;
所以冇樂器班;
又吾早講wor-,-
好才喺沙田圍車站果度見到牙詩;
我塞左比佢;
[有啲衰lo]
佢願意幫我keep左;
好感謝佢;
放學去1B拎番;
我都係最近先知佢留左班-v-
拎左之後;
塋話同我個琴交換;
佢咩我個琴;
我咩佢個袋;
勁重lo-v-
秀+琳+塋+蚊話練詩歌比賽;
我地班冇咩點練;
死緊-v-
佢地去秀果間教會既band房到練歌;
我又去左;
睇佢地練;
好悶;
係咁睇瑩啲電話同相;
好多相牙佢;
跟住佢地玩我個小提琴;
都吾知有咩好玩lo-v-
其實我拉得好好聽ga;D
佢地練完歌之後;
我地玩左個game;
係幾個人1組;我地分左2組;
每組出1個人;
抽1張牌;
跟番個祺行到咩色;
睇番張
牌果隻色既字;
跟住做動作;
比自己果組既人估;
2組邊組估得最快就宅色睇下行幾多格;
行到終點就
贏;
我同琳同塋輸左-v-
秀同蚊
贏左; 好好玩; 做啲動作做得好hing; 出曬汗咁; 個牧師好玩得; 好似個大細路咁; 好好玩牙;D 下次要再玩過!!

Time;10/12/09   10;04
頭先勁o嘴lo;
琳call我;
佢講我聽啲野;
我去睇;
-o-
o左lo;
係佢吾明第1次既珍貴;
而且佢吾係第1個男仔帶既話我吾介意;
之前都係玩下姐;
估吾到佢咁認真lo;
1啲都吾玩得-v- 而且我吾係咁小氣既人lo;
你道歉; ok;我接受;
雖然我冇左我珍貴既第1次;p
不過算; 我原諒你;
我都未嬲; 都吾明你嬲乜叉野;
完全吾玩得lo你;
講完;)

-LadyGaga(<3)isthebest(!)

  
    -cm plz;)
  (-時間2009-12-10 08:03 PM-)
 

☻`K❤H.(k)
 -最愛是你x)