|
|
(2009-12-20 ) |
| |
★ 今日同左瀅n佩琳出去; 約左11;30; 今次我冇遲到la; 因為我9;30就起左身; 1起身就換衫; 不過佩琳都等左我好內; 我出門口果陣整內左; 我同佩琳搭小巴去大圍等瀅; 佩琳去買野食; 我出黎之前食左野; 好飽; 不過都買左珍珠奶茶黎飲; 有啲上左忍lo; 瀅黎左; 去左食檬; 本來我諗住吾食; 不過最後都係食左-o- 因為檬真係好正>3< 好好味也; 未去就用左奶茶10蚊+檬19蚊; 用左30蚊; 我帶左300蚊咋-v- 得番270蚊; 去買衫; 食完檬就行去搭車; 邊行邊係咁講我n瀅著得誇lo; 我覺得係佩琳著得落街左啲; 我1向都係著得誇ga la; 我想同佢講第1日識我牙; 瀅就會睇去邊lo; 12點幾去到; 行到4點幾先買到要買既野; 我用左100蚊買左我要買既野; 佩琳用曬啲錢; 瀅就幫波兒買波兒;D 我得番170蚊; 去影照紙相; 佢地用曬啲錢; 變左我最多錢; 我比;用左60蚊; 得番110蚊; 今次好過上次+上上次; 不過未算最好; 6點幾先走; 佩琳比人急call; 我反而冇; 搞到我仲驚; 番到大圍; 去7-11用左50蚊買左張people card; 得番60蚊; 1番去屋企冇比人話; 仲好nice咁話咁夜既?! 我好驚lo; 我心諗佢有冇發燒; 所以即刻番左入房; 1番到去就第1時send左封message比瀅; 睇下我幾為你;D 其實因為佩琳已經知左我個電話幾多-v- 佩琳部機又輕鬼左; 點算; 冇得同佢send牙; 會好寂莫tim;( 今日得番60蚊; 借左啲比佩琳; 得50蚊; 我仲要夾番50蚊燒烤-v- 冇曬錢了;( ★ 轉左電話; 51265790 月費果張card好浪費牙-x- ★ 講真;我真係對珍琳奶茶上左忍牙-v- 想日日都飲tim
-LadyGaga(<3)isthebest(!)
| |
-cm plz;)
(-時間2009-12-20 11:09 PM-)
|
|
« | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | ... | 232 | »
|