ImKaiYi
暱稱: ★`KaYib3._.
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
日誌統計
文章總數: 232
留言總數: 1193
今日人氣: 1
累積人氣: 5751

(2009-12-20 )
 

今日同左瀅n佩琳出去;
約左11;30;
今次我冇遲到la;
因為我9;30就起左身;
1起身就換衫;
不過佩琳都等左我好內;
我出門口果陣整內左;
我同佩琳搭小巴去大圍等瀅;
佩琳去買野食;
我出黎之前食左野;
好飽;
不過都買左珍珠奶茶黎飲;
有啲上左忍lo;
瀅黎左;
去左食檬;
本來我諗住吾食;
不過最後都係食左-o-
因為檬真係好正>3<
好好味也;
未去就用左奶茶10蚊+檬19蚊;
用左30蚊;
我帶左300蚊咋-v-
得番270蚊;
去買衫;
食完檬就行去搭車;
邊行邊係咁講我n瀅著得誇lo;
我覺得係佩琳著得落街左啲;
我1向都係著得誇ga la;
我想同佢講第1日識我牙;
瀅就會睇去邊lo;
12點幾去到;
行到4點幾先買到要買既野;
我用左100蚊買左我要買既野;
佩琳用曬啲錢;
瀅就幫波兒買波兒;D
我得番170蚊;
去影照紙相;
佢地用曬啲錢;
變左我最多錢;
我比;用左60蚊;
得番110蚊;
今次好過上次+上上次;
不過未算最好;
6點幾先走;
佩琳比人急call;
我反而冇;
搞到我仲驚;
番到大圍;
去7-11用左50蚊買左張people card;
得番60蚊;
1番去屋企冇比人話;
仲好nice咁話咁夜既?!
我好驚lo;
我心諗佢有冇發燒;
所以即刻番左入房;
1番到去就第1時send左封message比瀅;
睇下我幾為你;D
其實因為佩琳已經知左我個電話幾多-v-
佩琳部機又輕鬼左;
點算;
冇得同佢send牙;
會好寂莫tim;(
今日得番60蚊;
借左啲比佩琳;
得50蚊;
我仲要夾番50蚊燒烤-v-
冇曬錢了;(

轉左電話;
51265790
月費果張card好浪
費牙-x- ★ 講真;我真係對珍琳奶茶上左忍牙-v- 想日日都飲tim

-LadyGaga(<3)isthebest(!)

  
    -cm plz;)
  (-時間2009-12-20 11:09 PM-)
 

☻`K❤H.(k)
 -最愛是你x)