ImKaiYi
暱稱: ★`KaYib3._.
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
日誌統計
文章總數: 232
留言總數: 1193
今日人氣: 43
累積人氣: 5793

(★17/12 )
 


我成日比人串lo;
佢地全部都串我矮-v-
果個咁既徐天悅成日都整高對腳黎同我講野-x-
勁想打爆佢;
好才慧恩矮過我;p
不過比人串番-v-
條友喺我隔離話
"琴日高左2cm tim"
勁想打佢;
喺不久既將來;
我1定高過曬你地;哼;
喱句幾乎做左我既口頭禪la;
總之喺不夠既
將來la;
今日4;00要小提琴;
4;00前同瀅n佩琳玩;
好開心;
瀅送我落去;
佢入到去;
個牙sir問佢;
你小提ga咩;
佢話佢係我既吾知咩;
我笑左lo;
佢話30蚊1個鐘;
跟住我話;
你係我既經理人;
我要收佣ga;
狂咁笑;
啲人睇到o咀;o
5;00放;
不過吾番得去住;
我要幫lam;波兒買冷;
去瀝原買;
徐天悅話可以陪我去買;
佢好好人;
幾點都得lo;
倫佢地本來係ok既;
不過聽到我放5點就吾肯la;
而且; 科技果個要聽日交;
我完全吾記得左有件咁既事lo;
佢地提起我先知;
倫佢地要去電腦室做;
我叫佢地幫我做;
佢地肯;
10之感謝佢地牙;
好好人;
多謝倫;Nancy幫我做設技;
徐天悅陪我買冷;
瀅送我落去學小提琴;
當然仲有佩琳n秀;
雖然佢冇咩貢獻;
不過有你地喺度我好開心;D
學完琴之後;
搵除天悅去買冷;
我仲特登吾拎書包;
放喺課室;
不過搵吾到佢lo-v-
我留左喺課室1陣;
因為琴日我去左電腦室做科學diy報告;
做到5點6.7到;
見到1樓冇人;
就以為2樓都冇人;
冇上去睇;
點知佢話佢等到我6點;
好對不起;
佢真係好好人牙;
而我就等左8,9分鐘就冇等;
我打比瀅;
叫佢陪我去買冷;
搭巴士去瀝原買冷;
係咁傾計; 好開心;
買完冷去行街食野;
去好運行;
最近先知好運多左好多格仔鋪;
我地邊行邊傾;
有間格仔鋪有隻假貓好可愛>w<
隻貓訓左喺度;
個身有郁;
好似呼吸咁;
好可愛;
實好貴la;
好鐘意佢>w<
我地租左1田附訢既儲物櫃;
如果吾係就真係重死;
要開始清locker la;
不過個locker仲有好多書-v-
全部都係我既;
成20幾本喺到牙;
聽日吾知點台番去la;
上年我仲記得我堆書;
捧住到我下巴la; 搞到要搭的;
仲要搵人幫我接的士;
勁慘;
聽日死緊;
我地放曬啲野入去;
不過個琴放吾入lo;
咩住行-v-
好開心;
最衰佩琳冇去;
如果吾係仲開心;
真係可惜牙;(
我地行到7點先走;
勁搞笑lo;
上篇話我路痴真係冇講錯ga;
我同瀅1落車;
我就已經行錯路;
好才瀅拉住我;
跟住喺沙田街市要上喬先去到瀝原;
我過左馬路;
瀅又係拉住我;
我先行番轉頭lo;
之後買完冷;
去左1田; 瀅玩我;
佢行第2度;
我跟住行; 我驚又行錯;
點知佢係玩我lo; 佢特登行錯;
好衰牙-v- 走果陣;
我n瀅都係搭巴士;
去新城市巴士站搭車; 我搭283;
落電梯果陣; 我指左喺邊;
點知果個係去機場ga-v-;
好才冇搭; 如果吾係真係番吾到黎-v-
所以瀅睇住我上左巴士先走;
我仲比左個goodby kiss佢;
隔住度門比佢; 哈;p
佢睇住架巴士走先走;
send左封message比我話驚我擋失路wor; -v-
想打佢牙;
我仲要幫lam織野;
比佢條仔;哈;
佩琳;我好想同你行街ga!!! 

 

-LadyGaga(<3)isthebest(!)

  
    -cm plz;)
  (-時間2009-12-17 09:52 PM-)
 

☻`K❤H.(k)
 -最愛是你x)