ImKaiYi
暱稱: ★`KaYib3._.
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
日誌統計
文章總數: 232
留言總數: 1193
今日人氣: 12
累積人氣: 5762

(★19/12 )
 
今日同左瀅出去;
瀅佢要賣左個銀包佢;
我陪佢;
約左11;30
3點佢吾得閒;
我12點先出門口lo;
次次我同人出街都會遲到-x-
遲左成30分鐘lo;
搭283出去;
佢話佢同我1樣都係上電梯;
不過見吾得佢;
我等左1陣;
都見吾得佢;
所以打比佢;
我有諗過如果我吾打比佢;
佢會吾會打比我lo;
佢話都喺電梯附近等緊我;
不過都見吾到佢-v-
佢又話我檔失路lo-v-
佢同我講喺anges b附近;
我即刻知道佢喺邊lo;
之前同佢地出街都係咁;
我多數都只係記得啲名牌店喺邊;
吾識講個商場叫咩;
我1講有咩名牌店; 佢地就知我講緊咩商埸; 搵到佢之後;
點知佢今次係拎個Dior袋去賣-v-
已經吾再係果個patrick cox銀包;
佢個patrick cox銀包成千蚊; 不過個款吾靚
我仲以為佢報大數tim;p
個款真係吾靚lo;
成千蚊都吾底既;
我鐘意playboy既銀包多啲;
最近出左隻新款好鐘意>w<
冇錢買-v-
喺新城市到搵;
行左好內都冇;
米籣站又話吾收白色Dior wor;
都吾知點解佢買白色;
係人都知白色好易污曹ga la;
仲要買;
瀅果個仲要勁污曹wor;
搵極都冇lo;
所以去左mk搵;
瀅話行曬所有商場wor;
冇咩可能lo;
邊有可能丫;
仲要係去搵lo;
真係好難會搵到啲收名牌既店; 行左好內都冇; 而且瀅都吾係好識行mk; 仲要同個路痴去行-v- 佢仲要拖住我行; 驚我擋失路-v- 頂佢吾順; 我地行左好多間商店都冇; 邊行邊傾; 成日都講佢鐘意果個; 我諗好快又成為佢既舊舊愛; 都吾明瀅點解要keep住個初戀咁內; 成日有人溝佢都吾受; 佢話初戀要比1個好靚仔既先得; 不過如果成世都溝吾到靚仔咪吾掂?! 我覺得冇左會輕鬆啲lo; 都已經吾係初戀la; 1齊左先算; 我係咁覺得; 所以我吾洗煩; keep得太內吾好lo; 我初初真係吾知瀅果初戀仲喺度; 估吾到; 入番正題; 喺mk行左真係好內; 行左成2個鐘都搵吾到; 最後都賣吾出-v- 攰到死; 聽日又同佩琳;瀅出去; 又買衫; 行到好攰牙; 喺傘仔果個商場又飲左果度閎珍珠奶茶; 太正la;D 瀅今日成日都去廁所; 我話佢尿頻; 之後我地就諗起佩琳條仔lo; 佢成日1見到佩琳就會講; "我急尿" 極好笑; 2,3次都係咁; 我走果陣仲飲左包檸檬茶; 正; 最鐘意檸檬茶; 幾涷都覺得好飲; 飲完都冇去過廁所; 最愛檸檬茶v3v ★ 唉;我成日都覺得個msn好少人lo; +我msn; 等我可以扮下有好多人咁-v- +左之後當我個msn廢就得ga la; [email protected] ★ 好懷念檬tim;p 好想去食檬牙;D


 

-LadyGaga(<3)isthebest(!)

  
    -cm plz;)
  (-時間2009-12-19 10:21 PM-)
 

☻`K❤H.(k)
 -最愛是你x)