|
|
(2009-12-19 ) |
| |
今日同左瀅出去;
瀅佢要賣左個銀包佢;
我陪佢;
約左11;30
3點佢吾得閒;
我12點先出門口lo;
次次我同人出街都會遲到-x-
遲左成30分鐘lo;
搭283出去;
佢話佢同我1樣都係上電梯;
不過見吾得佢;
我等左1陣;
都見吾得佢;
所以打比佢;
我有諗過如果我吾打比佢;
佢會吾會打比我lo;
佢話都喺電梯附近等緊我;
不過都見吾到佢-v-
佢又話我檔失路lo-v-
佢同我講喺anges b附近;
我即刻知道佢喺邊lo;
之前同佢地出街都係咁;
我多數都只係記得啲名牌店喺邊;
吾識講個商場叫咩;
我1講有咩名牌店; 佢地就知我講緊咩商埸; 搵到佢之後;
點知佢今次係拎個Dior袋去賣-v-
已經吾再係果個patrick cox銀包;
佢個patrick cox銀包成千蚊; 不過個款吾靚
我仲以為佢報大數tim;p
個款真係吾靚lo;
成千蚊都吾底既;
我鐘意playboy既銀包多啲;
最近出左隻新款好鐘意>w<
冇錢買-v-
喺新城市到搵;
行左好內都冇;
米籣站又話吾收白色Dior wor;
都吾知點解佢買白色;
係人都知白色好易污曹ga la;
仲要買;
瀅果個仲要勁污曹wor;
搵極都冇lo;
所以去左mk搵;
瀅話行曬所有商場wor;
冇咩可能lo;
邊有可能丫;
仲要係去搵lo;
真係好難會搵到啲收名牌既店;
行左好內都冇;
而且瀅都吾係好識行mk;
仲要同個路痴去行-v-
佢仲要拖住我行;
驚我擋失路-v-
頂佢吾順;
我地行左好多間商店都冇;
邊行邊傾; 成日都講佢鐘意果個;
我諗好快又成為佢既舊舊愛;
都吾明瀅點解要keep住個初戀咁內;
成日有人溝佢都吾受;
佢話初戀要比1個好靚仔既先得;
不過如果成世都溝吾到靚仔咪吾掂?!
我覺得冇左會輕鬆啲lo; 都
已經吾係初戀la;
1齊左先算;
我係咁覺得;
所以我吾洗煩;
keep得太內吾好lo;
我初初真係吾知瀅果初戀仲喺度;
估吾到; 入番正題;
喺mk行左真係好內;
行左成2個鐘都搵吾到;
最後都賣吾出-v-
攰到死;
聽日又同佩琳;瀅出去;
又買衫; 行到好攰牙;
喺傘仔果個店既商場又飲左果度閎珍珠奶茶;
太正la;D
瀅今日成日都去廁所;
我話佢尿頻; 之後我地就諗起佩琳條仔lo;
佢成日1見到佩琳就會講;
"我急尿" 極好笑;
2,3次都係咁;
我走果陣仲飲左包檸檬茶;
正;
最鐘意檸檬茶;
幾涷都覺得好飲;
飲完都冇去過廁所;
最愛檸檬茶v3v
★
唉;我成日都覺得個msn好少人lo;
+我msn; 等我可以扮下有好多人咁-v-
+左之後當我個msn廢就得ga la;
[email protected]
★
好懷念檬tim;p 好想去食檬牙;D
-LadyGaga(<3)isthebest(!)
| |
-cm plz;)
(-時間2009-12-19 10:25 PM-)
|
|
« | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | ... | 232 | »
|