ImKaiYi
暱稱: ★`KaYib3._.
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
日誌統計
文章總數: 232
留言總數: 1193
今日人氣: 3
累積人氣: 5753

(★16/12 )
 

★今日好慘lo;
科學果個diy未做;
要留番喺電腦室到搞掂佢-v-
吾到最後1日我都吾會做lo;
做到我死下死下咁牙;
勁慘;
仲要幫lam買冷;
頂;
早知就吾張啲野堆曬喺deadline先做la;
通識果3篇作文又係咁-v-;
前日比;
今日先黎做;
做死我咩;
慘;
科學實驗果份報告做到5點7lo;
買吾到冷;
深表抱歉-v-
拖左勁內都冇幫lam買;
對不起
本來搵到人陪我去買冷ga;
不過可能我太遲;
佢走左;
我5點8,9先走lo;
勁凍;
仲要得我自己1個走;
著左好少衫咋;
個天又黑wor
有啲孤單寂寞既感覺lo;
我諗住自己去買;
不過原來我吾識路-v-
我吾識喺沙田圍去瀝原lo;
睇左馬鐵附近果啲巴士站都冇lo;
我見到有個寫住往瀝原既牌;
差啲上左去;
我上之前問左個司機;
佢話瀝原係前1個站;
喱架係入隧道ga;
好才冇上到架車;
如果吾係我都吾知點番到黎-v-
我可能2+都番吾到黎-v-
我有輕微路痴lo;
輕微only;
冇咩方向感;
我試個喺我住既大圍既馬鐵到搭錯車;
仲要搭錯同1架車2次-v-
仲要都係去九龍塘;
去九龍塘要勁內lo;
來來回回冇左好多時間-x-
仲有1次去mk;
搭左上2次搭錯果架車;
我以為自己搭錯左;
跟住喺去九龍塘到落;
諗住搭番大圍先算;
我竟然低到搭番轉頭;
到左大圍再睇啲牌;
原來我冇搭錯-v- 
因為我果次係去mk; 
吾係好似搭錯車果2次咁去沙田lo; 
正on j lo我-v- 
低低地; 
我仲有通識果3篇文未作; 
要做la-v-
[完] 


 

-LadyGaga(<3)isthebest(!)

  
    -cm plz;)
  (-時間2009-12-16 07:20 PM-)
 

☻`K❤H.(k)
 -最愛是你x)