|
|
(★14/12 ) |
| |
今日ok; 冇咩野; 小息同"瀅"換左套衫[吾好話我寫錯你個名la] 佢要朗誦比賽; 冇著校服lo; 佢竟然因為對袜鬆所以吾著校服lo-v- 勁想打佢; 對袜都換埋; 囧; 我諗起左瀅同佩琳個囧樣lo; 佢地竟然整到; 笑死我; 我整吾到-v- 之後即刻有人知我換左; 估吾到我咁襯黃色; 綠色的確吾係好岩我; 午息先知佩琳調左位; 窗口數起第2行最尾; 好方便我同佢傾計;D 勁搞笑; 佩琳條仔原來知我上次講左句 "係我就吾忍la;打佢la" ;p 吾知佩琳有冇打到佢呢?! 放學果陣; 佩琳係咁講佢同佢條仔啲肉麻野; 勁想打爆佢; 聽到我想死; 人地會妒忌ga ma; 哼; 喺christmas會好慘;( 希望瀅吾好咁快; 咁就仲有瀅同我過;) 數學小測拖到今時今日lo; 不過勁高分;D 34/50 算高ga la; 高過好多人; 冇溫過都咁高分; 我真係勁; haha; 自大;p 冇計;事實;我都吾想咁高分;p 聽日佩琳1定要陪我買冷牙; 冇得反悔;D 星期6又同佩琳;瀅出去; hea; -v- 秀霞病得好勁; 我同佩琳就番到去樓下果陣; 佢打比佩琳; 喊曬咁話好辛苦; 又呵又嘔; 好慘; 佩琳同佢講左1陣; 之後話 "嘉嘉有野想同你講" 塞比我-v- 我吾知點; 推黎推去; 推左1陣; 我聽左; 只係識笑; 因為佩琳推比我果陣講得好搞笑; 冇計; 笑點低; 我係咁笑; 反而比秀霞安慰番; 佢叫我冷靜啲; 哈; 吾好叫我安慰人; 我吾識安慰人ga; 之後講左句廢話; 我問佢; "你係咪嘔" 佩琳即刻靜左; 之後狂笑; 因為秀1早講左佢又呵又嘔; 好廢話lo-v- 笑死; 我吾知講咩; 跟住塞番比佩琳; 希望秀霞早日康復啦!!!!
-LadyGaga(<3)isthebest(!)
| |
-cm plz;)
(-時間2009-12-14 07:06 PM-)
|
|
« | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | ... | 232 | »
|