|
|
(★23/12 ) |
| |
★今日星期3;
又吾洗番學;
喺屋企好悶;
琴日好早就訓左;
9點幾就訓;
不過今日11點幾先醒-v-
好好訓;
琴日比人搶左頂冷帽;
跟住我係咁搶;
點知;
人地打緊羽毛球;
個柄1野撞埋黎-v-
撞到我個頭;
勁痛;
今日腫左-v-
好痛;
跟住食左個油雞飯;
見到喺飯台;
拎左黎食;
好油lo-v-
總之就食其他la;
驚肥左-3-
而且今日1起身就機乎出吾到聲;
琴日bbq好熱氣;
把聲好沙;
係咁咳;
肺勞-v-
悶悶既1日又要開始la;(
24號係聖誕前1日;
同佩琳n瀅過;
佩琳聖誕正日又要番大陸wor-v-
有冇搞錯牙;
聖誕正日居然留喺屋企過;(
慘;<
★
就到我生日了;
[1.21]
倒數29日;
識做la;>
tobylam前幾日祝左我生日快樂了;
不過禮物最實際;
雖然十分感謝佢咁早就預祝我;
不過我都係叫左佢送鬆弛熊比我; 佢又話2月10幾去台灣;
台灣有間鬆弛熊既專門店;
咁不如喺香港送比我-_-v
喺香港買就可以正日送比我;
吾洗等到2月尾;
佢又話台灣有記念價值啲;
咁又係;)
希望佢吾好食言;
如果佢買吾到比我;
就吾好走番黎;>
放心;
我會日日提醒佢;
咁做都係為左我既鬆弛熊安全起見咋;
吾好怪我;) 好才我既生日喺星期4;) 期待我的生日也;>
★ 今日佩琳n張福祥1個月也!! 弓喜曬!!! 祝你地仲有下1個月;下下個月;再下下下個月...-_-v
-LadyGaga(<3)isthebest(!)
| |
-cm plz;)
(-時間2009-12-23 01:19 PM-)
|
|
« | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | ... | 232 | »
|