ImKaiYi
暱稱: ★`KaYib3._.
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
日誌統計
文章總數: 232
留言總數: 1193
今日人氣: 72
累積人氣: 5750

(★24/12 )
 

今日好開心;D
同瀅n佩琳n秀1齊去玩;
11點幾果陣同佩琳去左mk;
佢買褲;我冇買野;因為冇錢;
帶左110蚊咋-v-
我地喺mk買完野就叫瀅去mk搵我地;
我n瀅買左珍珠奶茶飲;
我地都上左忍;
真的好好飲牙>.
正!!!
好似次次出街都要飲咁-v-
佩琳又話吾會飲;
點知都係飲左我既;
我地飲完就喺旺角站搭地鐵去琛水步既西九龍中心溜冰;
搵秀;
行到去西九龍中心食lunch;
我同瀅有啲飽因為果杯珍珠幻茶既關係;
我地1齊食1個餐;
果間野係專食咖喱;
我地要左個大既吉烈豬排;
仲要係最辣果個;
我n瀅都好鐘意食辣lo;
不過食落1啲都吾辣;
啲咖喱都吾辣既;
仲要庬地要左最辣果個都吾辣lo;
-v-
對間野好失望;
諗住會好辣好正tim;(
之後秀n瀅去左廁所;
佩琳吾講野lo;
好吾慣牙;
我send封message問佢做咩;
佢話冇mood lo;
勁吾慣;
佢1直都冇講野;
跟住瀅同秀番左黎;
我同瀅講野;
佩琳就同秀講野;
我同佩琳都想去廁所;
佩琳要秀陪佢;
跟住我話;
"我同你去la"
佢吾show我lo;
入到廁所;
要排隧;
我地1直都冇講野;(
出番去;佩琳就即刻同秀有野講;(
我好吾開心;(
瀅就拖住我行;
我同瀅係咁講野;
佩琳又同秀係咁講野;
好似2個2個咁行lo;(
我同佩琳講左好少野咋;
瀅覺得佩琳嬲左佢;
不過我覺得佩琳係嬲左我lo;
佢同我係講得最少野lo;
不過我又吾知佢嬲我啲咩wor;
真的好吾開心;(
跟住上去8樓溜冰;
點知個售票處話入面整緊冰;
要等30分鐘;我地行多陣;
佩琳先開始同我講野;)
行左1陣;
瀅又要去廁所lo-v-佢真係有尿頻ga;去完之後;
佢要我陪佢去地鐵站交收啲野;
我陪佢去;
秀n佩琳就上去溜冰先;
我地去左交收;
1路上;
佩琳都有call我;
call左我幾次;
我好開心;D
佢冇嬲我;
仲話就到就call佢;
佢去迎接我地;
咁先係佩琳ga ma;
識講百痴搞笑野先係佢;D
交收左之後;
我同瀅就行番去西九龍中心;
瀅1路上都講佢既人生好悲衷;
不過我覺得好好笑;D
瀅交收完之後已經冇咩錢;
溜冰仲要55蚊;
仲要阻locker;
佢著平底鞋冇袜;
要買;
所以佢不停講佢既人生好悲衷;
仲要換溜冰鞋果陣;
除左佢對平底鞋放上去locker頂;
佩琳幫我放鞋果陣推左佢對鞋入去;
太高了;
我地都拎吾到;
唉~佢人生真係悲衷;
我同佩琳係咁笑佢悲衷既人生;p
真的好好笑!!!!
我地搞掂之後;
就入去;
我同佩琳都有踩roller;
所以我地1踩就識la;
瀅同秀都吾識lo;
不過經過我既教導下;
佢地都好左啲;
不過都係要我扶-v-
我越玩越勁lo;D
我同佩琳1齊踩;
放低佢地喺後面慢慢行;
佢地仲係咁差啲跌lo-v-
之後終於都跌左;
佢地話好痛ga;
跌到隻手紅曬;
我冇跌過所以都吾知有幾痛;
我真係玩得好勁lo;
我學野快;D
好好玩;
玩到5;30就走左;
佩琳佢比人吹番去;
仲喊左;(
吾好咁la;
佩琳;
有咩吾開心可以同我講;
我樂意聽;)
今日係平安夜;
大家要有個平平安安既夜晚!!!!
Merry Christmas!!!!




-LadyGaga(<3)isthebest(!)

  
    -cm plz;)
  (-時間2009-12-24 09:20 PM-)
 

☻`K❤H.(k)
 -最愛是你x)