|
|
(★21/12 ) |
| |
★ 今日放10;30; 放左就去買bbq啲野; 佩琳都係; 去學生會拎炭; 幾好丫; 吾洸帶番屋企; 放喺課室就ok; 吾洸咁重; 去左惠康買左叉;棉花糖[至愛>3<]芝士;鐵網;手套等; 我地環保; 冇買膠碟膠餐具; 自備; 之前個miss話西蘭花+芝士黎烤好正; 所以買左黎試; 跟住落街市; 買左魚蛋n腸仔n扒等; 勁kai; 賣魚蛋隔離係魚檔; 條魚彈左落地; 噴到我成面都係水; 頂; 我最憎入街市就係呢個原因; 以前成日都比魚彈到; 所以我就吾鐘豪意入街市; 我個傘仔袋好貴ga ma; 比佢彈到污曹曬; 不過好才個面係膠質; 之前倒咖啡落去都冇事;p 真係勁;D 1啲漬都冇; 冇買錯;D 買左果啲野之後; 跟住又去沙角商場既惠康買野; 點解之前吾買埋佢呢?!@@ 買左野飲; 2支2L既野飲;夠飲la; 我替拎果個可憐咋; 之後佢地又話惠康啲雞翼又貴又少; 要去大昌買; 頭先入去又吾買wor-v- 我地邊個猜輸左就去; 點知我n mako輸左; 頂; 要行鬼咁遠買雞翼-v- 撞到瀅; 我地買完就分邊個拎咩; 我拎至愛的棉花糖n膠杯n叉等; 都係好輕既野; 哈;D 散左之後; 我去搵佩琳; 佢地仲買緊; 喺大圍; 我去搵佢地; 佩琳拎炭lo; 可憐; 不過鬼叫佢自己話要拎丫; 簡直攞黎衰; 又買左珍珠奶荼黎飲; 冇新城市咁好飲;( 番到去; 上樓拎部電話比佩琳; 聽日佢就有得同我send la; ;> 好野; 期待聽日也;D
-LadyGaga(<3)isthebest(!)
| |
-cm plz;)
(-時間2009-12-21 04:43 PM-)
|
|
« | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | ... | 232 | »
|