|
|
(★21/01 ) |
| |
★ 今日終於到左我既生日;) 21/1; 昨日去左大圍既甜品店; 雖說幫我興祝生日; 實際係秀吾開心; 想去食甜品消除下懮傷感; 估吾到住在大圍的我們都吾知原來大圍咁多正野食; 大圍真係有好多好好味既店鋪; 秀成日都會帶我地去大圍果啲好正既地方食野; 又檬又甜品咁; 好好味的;p 我地食左好多野; 食左成112蚊到; 還可以;>     今日有好多人同我講生日快樂; 感謝;) 昨日很感謝魚; 佢12點正send message黎講生日快樂; 雖然只係偶然喺11;57醒左; 然後偶然記得我生日; 然後又偶然send message比我; 不過都係好感激不盡;) 瀅就係喺1點幾send黎; 琳就早上時; 等1份禮物收到1盒朱古力; 好正的; 有啲似meiji雪吻果隻朱古力; 啲人都好狼死; 比人搶曬-v- 仲要個個都話補送-_-V 連琳瀅秀都係咁;( 搞錯; 好多人同我講生日快樂; 感謝very much;) 秀瀅琳仲唱生日歌; 不過仲要低8度; 真係吾聽好過聽; 要洗耳-v- 今日放學本來要小提琴; 不過佢地教sor我; 叫我走堂; 最後都係走左-v- 去左m記慶祝多次; 生日本應大曬; 不過佢地話生日要比人蝦-v- 咩道理牙?!-v- miss我lo佢地; 秀仲要拍我塊面; 勁痛; 琳走果陣仲要拍我個頭-v- 瀅仲要話我係壽星"婆" 壽星女先岩; 其實係咪我生日ga?!-v- 好想要鬆弛熊; 不過冇人送lo-v- 勁想勁想勁想要牙-口-
-LadyGaga(<3)isthebest(!)
| |
-cm plz;)
(-時間2010-01-21 07:56 PM-)
|
|
« | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | ... | 232 | »
|