|
|
(★04/02 ) |
| |
★今日冇咩; 好好;) 朝早淥親手指; 好痛; 膠佈冇乜用的-v- 以為要集隊; 點知吾洗; 好遲先番到去; 之後nancy送左隻鬆弛熊比我; 好可愛;) 科學堂落樓梯果陣好on j(!)(?)XD 小息好吾開心;( 因為隻熊比人整掉左落個裂逢到;( 拎吾番; 勁吾開心;( 英文堂成堂都冇聽到果條友講乜; vien係咁哄番我開心;) 多謝你既好意;) 普通話做番果個話戲; 我喺咁打果條友; 打到勁響xp 佢話吾知比邊個打到勁痛wor xp 有啲做得好好;) 勁好笑;D 午息仲ka1; 好多人都知左-v- 叫佢咀我; 點知真係啜左我塊面;) 我個心就快要跳出黎咁制;) 跳得好快>///< 搞到我個心定吾到; 搵吾到陣間要默既野; 所以死曬-v- 跟住好開心;D 隻鬆弛熊原來比整掉佢既果個人叫校工執番; 開心到係咁笑;) 即刻開心番曬;) 隻鬆弛熊真係好可愛>w< ★對不起; 生日快樂這句 我未能講出口;( 2.3-Day 2
-LadyGaga(<3)isthebest(!)
| |
-cm plz;)
(-時間2010-02-04 08:43 PM-)
|
|
« | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | ... | 232 | »
|