|
|
(★06/02 ) |
| |
★今日好開心;) 同佢去左apm; 話沙田圍等; 我又遲到-v- 遲左15分鐘-3- 我遲左出門口; 仲要去左買珍珠奶茶-v- 太肚餓la; 而且我仲有其他原因; 就係驚冇野講; 所以搵啲野飲下; 冇咁ka1; 點知開頭真係冇咩講; 我拎住杯野; 佢拖吾到我xp 突登xD 飲左勁內; 飲曬佢先拖到我; 知後搭去觀唐又冇野講; 車程又遠wor; 到左apm先多左野講; 佢講啲野好搞笑;D 不過好多都係串我lo-v- apm都冇野行既-v- 勁悶; 所以行左1陣就冇行lu; 搭番去新城市; 總之吾去la-v- 搭車都冇左好多時間; 行新城市; 成日都差啲搭錯車-v- 佢送我番去; 點知搭錯車-v- 搭左去火炭; 跟住落車; 冇乜人就咩左........-v- 塞佢個初吻比我lo-3- 仲要繞嚷左好內-v- 佢先敢啜落黎; 我死都吾主動ga la-3- 跟住坐喺度勁內都冇車-v- 原來果度係冇車經過ga; 浪費左好多時間; 番到去大圍; 我吾比佢送我; 我驚撞到熟人; 反而我送佢去搭車lo-v- 佢又死吾走-v- 佢咀左我1淡先肯走-v- 仲要又係繞嚷左好內; 浪費我啲保貴時間; 不過好sweet;) 好開心lo今日;D 有啲益左佢; 佢話果淡做生日禮物; 我仲要送我條頸巾比佢-v- 賺左啦佢-3- `20100203 Day4
-LadyGaga(<3)isthebest(!)
| |
-cm plz;)
(-時間2010-02-06 08:13 PM-)
|
|
« | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | ... | 232 | »
|