★今天精神不佳;心情也很差;(昨晚吾知點解不停的扎醒;不知是否把希望寄望在今天;所以想快啲到第2日;12點醒左;3點幾醒左;7點幾醒左;最後10點幾再也不能入睡;起左身;on左msn;本來好有希望既;不過最後都係希望愈大;失望愈大;(心情勁差;1點幾自己出左去;搭巴士去新城市;搭車果陣好冇mood;不過都係好享受搭巴士聽住歌坐上層窗口位既感覺;)好舒服;lady gaga部份歌都ok;>心情依然吾好;(喺一田行左陣;都冇咩好行既;去左無印買左成90蚊-v-心情吾好就想買啲野;不過買左啲都係好冇用既野._.娘親放左工;同我去左買波鞋;去左一田果間c.p.u.買;買左對nike 260幾既鞋;原本350幾ga;平左好多;)幾靚;買黎pE堂;lacoste果對吾係好敢著黎上pE;對nike係黃色底;襯番pE衫;)雖然好鍾意對鞋;不過心情都係吾好;唉;有時有啲野好煩;(番去果陣;搭巴士;好ka1;我1時笑;1時吾開心;笑係諗起好開心既事;吾開心係諗起啲吾開心既事;(★有時別要有太大希望;希望愈大失望也愈大;(★ 仲有啲生日禮物既相;順手放埋;