|
|
(★03/02 ) |
| |
★今日成日都好開心;) 上科學堂果陣; 有人叫我睇下個櫃筒; 知後小息籥左; 見到盒我最愛的56%朱古力;) 好正;D 多謝佢送比我; 果隻朱古力好貴ga;) 又少wor; 真的真的好多謝佢;) 之後上art堂; 調左位; 同vien坐;) 我果個剪紙仲未起稿lo; 決定畫鬆弛熊;) 新年版XP 可以喺art堂見到鬆弛熊lu;) 好ka1牙-v- 啲人問我拎朱古力; 比人拎曬; 得番3粒咋-v- 之後聽到句野; 好甜;) 不過又有啲吾好意思.~. 因為好多人都聽到; 有啲囉; 跟住lunch; 都係聽到啲好甜既野xp 數學堂果陣我同vien都好急; 好想去廁所-v- 我地係咁互"薯" 係咁薯lo; 勁ka1; 轉堂就沖左去廁所; vien洗手玩水lo; 整落我到; 濕曬-v- 我整番佢; 佢都濕左; 番課室果陣; 吾知a班定b班; 佢地比訓企喺2邊; 受到熱烈歡迎lo我地xp 小息比人打到個頭喺locker果度; 2下;好痛; 痛左好內; 禁落去都有啲痛;( 番去課室仲要比人用今日果盒朱古力等埋黎; 吾知點解; 魚話有條友喺男廁果到搵到我個鎖匙扣-v- 勁o咀-0- 無lala點解會喺男廁-v- 勁白痴la咩事; 放學又比人整到個頭; 我個頭真係慘;( 放學同vien搞掂普通話果個; 不過搞得吾係好掂-v- 算la; 聽日先算; 跟住就同琳走lu;) ★番到屋企; 答應左;) 好幸福tim;) 2.3-Day`1 Iloveyou
-LadyGaga(<3)isthebest(!)
| |
-cm plz;)
(-時間2010-02-03 06:38 PM-)
|
|
« | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | ... | 232 | »
|