|
|
(★16/02 ) |
| |
★今日好凍lo.~. 對手好僵;( 打字都慢啲既; 改左成個qz啲顏色; 老公你咪成日問我點解知你鍾意咩色既? 你而嘉知點解la;) 最鍾意藍色ga la;D 有種清新既感覺;D 1陣仲要整朱古力; 好驚啲水牙.~. 唉; 啲功課完成冇做過;( 吾知點; 見到就已經想死;( 期待明天;) 20100203 Day14
-LadyGaga(<3)isthebest(!)
| |
-cm plz;)
(-時間2010-02-16 12:48 PM-)
|
|
« | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | ... | 232 | »
|