|
|
(★02/03 ) |
| |
★今日pE好好玩 我諗住比個波倫 點知太準 打中佢個頭既正中-0- -(sorry so much-3-) 跟住玩比賽 好好玩 跟住又同小欣欣做計分既;) 跟住又狂咁笑;D 好開心;D -------★------- 之前比陳志宏屈左去果個咩問答比賽 佢話你做台下la 我話吾做牙 跟住佢話吾台下咁台上la 咁就做左台下囉-3- 今日閱讀要去簡介會 我諗住吾去算la 點知miss讀埋名問邊個未去 想吾去都吾得la-3- 又冇人陪wor-3- 小欣欣明明參加左又冇名wor 搞到得番我lo-v-
-搞錯牙\~/
(果個都吾知點做野既\0/) 放學就同左佩琳;秀;明月1齊走 勁搞笑 我地入閘見到前面2個人都係F.2既 不過冇見過 佢地話係E班 上pE見過佢地 跟住我聽啲吾聽啲 佢地本身早就講佢地係插班 我冇聽到 最後講多次佢地插班我先話 "哦原來佢地插班既" 佢地個point係插班 我聽吾到個point -3333333333333- 跟住佢地3個即刻狂笑
仲係咁打我個頭lo -vvvvv- 跟住去左食野 點解大圍會有咁多野食好食嫁(!)(?) 又用左錢na;( 20100203 27
-LadyGaga(<3)isthebest(!)
| |
-cm plz;)
(-時間2010-03-02 09:07 PM-)
|
|
« | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | ... | 232 | »
|