ImKaiYi
暱稱: ★`KaYib3._.
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
日誌統計
文章總數: 232
留言總數: 1193
今日人氣: 24
累積人氣: 5702

(★12/02 )
 
★今日又係勁早起左身-v-
5;30;仆;(
好攰;
要去調景嶺-v-
勁遠-33333-
我又遲到lo;
約左6點幾;
我7;30先到-v-
搭地鐵果陣;
我地係咁講野;
講得好好搞笑;
成架車得我地喺度嘈-333-
我地又大聲wor-v-
不過佩琳同瀅又話係我把聱高音;
好嘈wor-333-
根本就係佢地;
搭到去觀唐我諗起之前好搞笑xD
跟住到左果陣係8;00
8;30前要去到;
仲好早;
就行左陣;
瀅買左條法式面包;
勁大條果啲-33333-
我同佩琳都買左啲勁細;
好似蛋糕仔果啲;
好正;)
之後狂咁搵要去既果個地方;
搵極都搵吾到-33-
行左勁內都冇-v-
好難搵lo;
偏僻到乜咁;(
搵餐死;
跟住9;00先去到;
遲左成半個鍾;
入到去勁多人望住我地.333.
好囉;
勁樣衰;
所有人等我地-v-
之後勁眼訓-333-
上次果個人問我地做咩遲到;
佩琳同瀅話我同男朋友傾電話傾左成晚;
搞到佢地都遲到-3-
我就話番瀅買法式面包搞到我地遲到;D
今次2點幾就走得lu;
早過琴日;
不過本來係話1點走lo-v-
跟住我地就搭番去沙田;
搭車果陣瀅講啲野勁搞笑;D
笑死我;
佩琳完全gag吾到lo-0-
我去左買朱古力;
佢地陪我;
跟住4點幾番屋企;
好攰牙;(
聽日終於吾洗lu;)
★勁ka1;
搭車果陣;
見到條友幾靚仔既;D
佩琳話佢似老公wor-0-
不過個咀真係幾似lo;)
跟住又見到條友好樣衰;
佩琳又話佢似老公lo-3333-
勁白痴-,-
★琴晚好煩;
好克人增lo;(
吾開心;(
沉默左好內;(
冇曬mood;<
頂;(
好煩牙;仆;(
3日吾埋2日就喺度嘈;(
煩死;<
★老公電話壞左;
電腦都壞埋-3-
好慘;(
係我好慘xp
電腦係佢自己整壞lo-3333-
ka1子;
懶醒lo佢-,-
以為自己會搞得掂;
點知吾掂.3.
最慘係我;
悶~~~~
20100203 Day10 ;)
-LadyGaga(<3)isthebest(!)

  
    -cm plz;)
  (-時間2010-02-12 06:54 PM-)
 

☻`K❤H.(k)
 -最愛是你x)