|
|
(★12/02 ) |
| |
★今日又係勁早起左身-v- 5;30;仆;( 好攰; 要去調景嶺-v- 勁遠-33333- 我又遲到lo; 約左6點幾; 我7;30先到-v- 搭地鐵果陣; 我地係咁講野; 講得好好搞笑; 成架車得我地喺度嘈-333- 我地又大聲wor-v- 不過佩琳同瀅又話係我把聱高音; 好嘈wor-333- 根本就係佢地; 搭到去觀唐我諗起之前好搞笑xD 跟住到左果陣係8;00 8;30前要去到; 仲好早; 就行左陣; 瀅買左條法式面包; 勁大條果啲-33333- 我同佩琳都買左啲勁細; 好似蛋糕仔果啲; 好正;) 之後狂咁搵要去既果個地方; 搵極都搵吾到-33- 行左勁內都冇-v- 好難搵lo; 偏僻到乜咁;( 搵餐死; 跟住9;00先去到; 遲左成半個鍾; 入到去勁多人望住我地.333. 好囉; 勁樣衰; 所有人等我地-v- 之後勁眼訓-333- 上次果個人問我地做咩遲到; 佩琳同瀅話我同男朋友傾電話傾左成晚; 搞到佢地都遲到-3- 我就話番瀅買法式面包搞到我地遲到;D 今次2點幾就走得lu; 早過琴日; 不過本來係話1點走lo-v- 跟住我地就搭番去沙田; 搭車果陣瀅講啲野勁搞笑;D 笑死我; 佩琳完全gag吾到lo-0- 我去左買朱古力; 佢地陪我; 跟住4點幾番屋企; 好攰牙;( 聽日終於吾洗lu;) ★勁ka1; 搭車果陣; 見到條友幾靚仔既;D 佩琳話佢似老公wor-0- 不過個咀真係幾似lo;) 跟住又見到條友好樣衰; 佩琳又話佢似老公lo-3333- 勁白痴-,- ★琴晚好煩; 好克人增lo;( 吾開心;( 沉默左好內;( 冇曬mood;< 頂;( 好煩牙;仆;( 3日吾埋2日就喺度嘈;( 煩死;< ★老公電話壞左; 電腦都壞埋-3- 好慘;( 係我好慘xp 電腦係佢自己整壞lo-3333- ka1子; 懶醒lo佢-,- 以為自己會搞得掂; 點知吾掂.3. 最慘係我; 悶~~~~ 20100203 Day10 ;)
-LadyGaga(<3)isthebest(!)
| |
-cm plz;)
(-時間2010-02-12 06:54 PM-)
|
|
« | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | ... | 232 | »
|