|
|
(★15/02 ) |
| |
★之前年三十晚都會去同全部親戚1齊食飯; 今年冇lo; 年初1都會同全部親戚敍埋1齊; 我就收利事; 今天又吾知乜事又吾去;( 我同啲親戚真係1啲都吾熟; 所以去吾去食飯團年飯都冇所為; 不過最慘既係冇利事收咋;( 最近已經冇錢用ga la; 仲要冇利事;( 星期4,5果2日去果個地方雖然話會有錢收; 不過要等完左先有錢; 大概都會有360幾; 不過又吾知幾時先完wor;( 琴日本來都收到2封100蚊既利事; 不過又比牙媽扣起左100蚊; 可能佢知我大洗-33333- 本來有300幾蚊既我; 買左個300幾蚊既遮仔袋; 再買左件200幾蚊既遮仔衫; 我比左200蚊 我牙媽都幫我比左300蚊; 都算係咁la; 之後就得番100幾咋; 跟住買朱古力又用左50蚊; 諗住吾用錢ga ma; 點知咁吾好才; 電話冇錢-v- 連message都send吾到-333- 又要我出錢入;( 最後都吾知20蚊有冇;( 唉; 新年留留咁窮都有-3333- 情人節仲要係喺年初1; 都吾明點解2月會咁黑仔既;( 新年吾似新年咁; 情人節又冇得同老公過;< 年初1勁凍; 仲要比雨淋; 仲要1淋就2,3個鐘; 吾感冒都偷笑la; 11點幾先番到屋企; 仲要食埋啲勁油同炸野做晚飯; 仲要11點後先食飯; 肥死咩;( 今年既新年1啲都吾好牙;( ★雖然係咁; 不過都期待星期3既;) 20100203 Day13
-LadyGaga(<3)isthebest(!)
| |
-cm plz;)
(-時間2010-02-15 03:58 PM-)
|
|
« | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | ... | 232 | »
|