|
|
(★08/02 ) |
| |
★今日終於可以番學lu;> 頂佢; 今日拎錯書; 仲要打左鐘先去拎; perfect第1次比我拎; 點知只係拎左中文; 之後再去拎歷史; 個perfect吾比; 勁想爆粗; fk-,- 放學要去118a; 仆佢; 朝早收到隻老公送比我既鬆弛熊;D 好sweet xp 好鐘意佢v3v 可愛到乜咁;D 鍾意到日日攬住黎訓; 實在太可愛la xp 飲得太多水; 我同vien都勁急; 我成日同佢都1齊急lo; 好ka1; 英文drama; 忍吾住去左; 叫vien等埋我; 走果陣鬥行得快-3- 我1定要行得快過vien; 因為快果個=高+腳長; 之後諗起上次喺遮仔附近果個商場果陣; 笑左出黎xp drama開頭個game幾好; 同老公1齊坐;) 之後果個勁ka1-v- 吾識分左右-3- 比佢串-,- 路痴-v- 好開心lo;) 今日朝早冇食早餐; 肚痛+肚餓; 頂-3- 吾食早餐會肚痛lo; ka1爆._. 諗住搵人幫我買啲野黎食; 啲人又吾肯; 老公買左個三文治比我lo; 又係勁sweet xp 打左鐘先食-v- 不過照食lo; 冇理由浪費左個三文治la;) 地理吾知點解吾想聽佢講野-3- 終於都lunch; 剩低果個三文治都食埋; 勁ka1; 陳sir話吾知邊個拎錯餐; 我同lam以為拎錯; 狂塞lo-,- 頂;點知冇拎錯-3- 食左勁少; 1陣實又勁肚餓-v- 多得個三文治咋;) 午息又係ka1; 吾夠僵-,- 音樂堂啲人望住我同佢-,- 因為個位喺隔離-v- 頂;佢又串我-v- 玩得幾開心;) 之後好敏; 勁熱lo \333/ 好想問人借40蚊影過張野-,- 狂打隔離果條友-v- 打到本手册歪曬-,- 最後受傷既係我本手册-,- 放學同瀅+佩琳去左買左啲野拎番課室食;D 小妮同晞同生日; 同1日-,- 好橋; 秀買左個蛋糕; 又吾見我同琳生日有咁正-,- 偏心-3- 個蛋糕好正;) Mousse蛋糕;D 勁鐘意Mousse; 正;) 食完之後; 落左去地下食買番黎既野; 5點到先走; 冇去到118A; 死緊-,- 番大圍買左珍珠奶茶; 冇遮仔果度附近果間野咁好飲;( 好鐘意果度果d;) 買緊果陣我牙媽打黎; 話吾好行平時行開果邊; 話果度有個牙伯look左落樓梯; 噴曬血咁-v- 塊面紫曬;就死咁-3- 好才我牙媽話我知啫; 我牙媽仲走去睇; 佢話諗起都反謂; 突然覺得佢好好tim-v- 又用左錢lo仆-,- 話左吾用錢ga ma-3- ★今天又是幸福的一天;> 好鍾意老公送比我既鬆弛熊v3v 同佢比我既三文治;) 20100203 day6
-LadyGaga(<3)isthebest(!)
| |
-cm plz;)
(-時間2010-02-08 08:00 PM-)
|
|
« | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | ... | 232 | »
|