ImKaiYi
暱稱: ★`KaYib3._.
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
日誌統計
文章總數: 232
留言總數: 1193
今日人氣: 28
累積人氣: 5706

(★08/02 )
 
★今日終於可以番學lu;>
頂佢;
今日拎錯書;
仲要打左鐘先去拎;
perfect第1次比我拎;
點知只係拎左中文;
之後再去拎歷史;
個perfect吾比;
勁想爆粗;
fk-,-
放學要去118a;
仆佢;
朝早收到隻老公送比我既鬆弛熊;D
好sweet xp
好鐘意佢v3v
可愛到乜咁;D
鍾意到日日攬住黎訓;
實在太可愛la xp
飲得太多水;
我同vien都勁急;
我成日同佢都1齊急lo;
好ka1;
英文drama;
忍吾住去左;
叫vien等埋我;
走果陣鬥行得快-3-
我1定要行得快過vien;
因為快果個=高+腳長;
之後諗起上次喺遮仔附近果個商場果陣;
笑左出黎xp
drama開頭個game幾好;
同老公1齊坐;)
之後果個勁ka1-v-
吾識分左右-3-
比佢串-,-
路痴-v-
好開心lo;)
今日朝早冇食早餐;
肚痛+肚餓;
頂-3-
吾食早餐會肚痛lo;
ka1爆._.
諗住搵人幫我買啲野黎食;
啲人又吾肯;
老公買左個三文治比我lo;
又係勁sweet xp
打左鐘先食-v-
不過照食lo;
冇理由浪費左個三文治la;)
地理吾知點解吾想聽佢講野-3-
終於都lunch;
剩低果個三文治都食埋;
勁ka1;
陳sir話吾知邊個拎錯餐;
我同lam以為拎錯;
狂塞lo-,-
頂;點知冇拎錯-3-
食左勁少;
1陣實又勁肚餓-v-
多得個三文治咋;)
午息又係ka1;
吾夠僵-,-
音樂堂啲人望住我同佢-,-
因為個位喺隔離-v-
頂;佢又串我-v-
玩得幾開心;)
之後好敏;
勁熱lo \333/
好想問人借40蚊影過張野-,-
狂打隔離果條友-v-
打到本手册歪曬-,-
最後受傷既係我本手
册-,-
放學同瀅+佩琳去左買左啲野拎番課室食;D
小妮同晞同生日;
同1日-,-
好橋;
秀買左個蛋糕;
又吾見我同琳生日有咁正-,-
偏心-3-
個蛋糕好正;)

Mousse蛋糕;D
勁鐘意Mousse;
正;)
食完之後;
落左去地下食買番黎既野;
5點到先走;
冇去到118A;
死緊-,-
番大圍買左珍珠奶茶;
冇遮仔果度附近果間野咁好飲;(
好鐘意果度果d;)
買緊果陣我牙媽打黎;
話吾好行平時行開果邊;
話果度有個牙伯look左落樓梯;
噴曬血咁-v-
塊面紫曬;就死咁-3-
好才我牙媽話我知啫;
我牙媽仲走去睇;
佢話諗起都反謂;
突然覺得佢好好tim-v-
又用左錢lo仆-,-
話左吾用錢ga ma-3-
★今天又是幸福的一天;>
好鍾意老公送比我既鬆弛熊v3v
同佢比我既三文治;) 20100203 day6
-LadyGaga(<3)isthebest(!)

  
    -cm plz;)
  (-時間2010-02-08 08:00 PM-)
 

☻`K❤H.(k)
 -最愛是你x)