|
|
(★19/02 ) |
| |
★昨晚哭了; 唉; 今天沒心情;( 不想再提起/_\ ★今日同老公去左太空館; 12點幾去到; 點知1點先開; 行左幾十轉; 又凍; 著左好少衫; 對手僵曬; 1點幾入到去冇咩好睇; 都去過好多次la; 我只係要張入場卷姐; 所以行到1點幾就走左; 老公隻手好溫暖; 佢依然好香;) 我對手就吾知點解咁凍-3333- 去左食野; 果間野啲wasabi都吾辣既; 沾左勁多喺sushi到都吾辣-,- 跟住就走lu; 好搞笑; 成日都有人黎問路;) 可能啲人見我咁nice xp 我趕住走; 行得勁快; 喘曬氣; 搞到謂痛-,- 真係吾好才; 不過我真係好趕; 係咁行錯路-v- 我今日有啲好吾冷靜;( 好沖動; 又成日差啲就仆; 今日成日都好呆滯; 最衰都係琴晚果件事; 攪到我冇曬mood;( 之後都吾知點;( ★2月好討厭;( 20100203 Day17
-LadyGaga(<3)isthebest(!)
| |
-cm plz;)
(-時間2010-02-19 04:51 PM-)
|
|
« | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | ... | 232 | »
|