✿✿ 琴日去左買衫;同琳+怪獸;買左好多衫;買左6,7件;都幾靚;買完1件見到第2件靚又買;搞到我狂咁買;怪獸就係咁買啲護膚品囉;而琳話佢吾比喺冬天著得太薄喎;所以有件都幾厚;但係佢話都係太薄比人鬧;好慘囉咁;之後諗住去影照貼紙相既;去左朗豪坊到影;點知間野冇開囉;頂佢;之後琳又想去買鞋;不過行極都行吾到去;吾識路;所以冇買到; 怪獸對吾住;吾好嬲我同琳啦!!!!;( 怪獸冇走到; 我同琳走左;我地仲傾點解怪獸嬲;因為怪獸啲情緒寫曬喺塊面度;1睇佢就知咩事;真係好對吾住囉怪獸!!!!今日琳話我聽我先知怪獸嬲咩;怪獸好對吾住!!!
✿✿今日係琳既生日;琳生日快樂!!!如果吾係要U.T既話;我會送啲有心思既禮物囉;之後同琳+秀去左m記食野;秀送左張自制生日card比琳;好靚;不過入面張相吾鍾意-3-有秀;琳同我;但係影我後面囉;秀話特登ga>^<吾鍾意牙xO生日快樂(; 生日快樂(; 生日生日快樂(; 生日快樂(; 快樂(; 生日快樂(; 生日快樂(; 生日 生日快樂(; 生日快樂(; 快樂(; 生日生日快樂(; 生日快樂(; 生日快樂(;生日快樂(; 生日快樂(; 生日快樂(; 快樂(;生日快樂(; 生日快樂(; 生日 生日生日快樂(; 生日快樂(; 快樂 快樂(; ✿✿ 好開心囉;我英文+通識U.T pass左;英文仲要高過琳;秀高我0.5咋;勁開心;我終於高過琳啦 >.中文勁有信心;不過要後日先派;miss入左camp;-3-有冇搞錯;數學本來好有信心ga;不過比牙sir講左啲選擇題就失曬信心;佢仲未改完;只係講左啲選擇題;好心佢就咪講啦xO✿✿ 琳;生日快樂!!!我本來想喺琴晚12點send message比你ga;不過太過累;所以訓左-3-補番都1樣姐;D總之就生日快樂啦!!!! ✿✿ 我發覺呢;原來入錯廁所喱啲囉野會有好多人留commeat-3- 多過前面果啲囉-3-又吾見有人話咁整個頭比上1篇會好睇啲xO個個都只係話我啲囉野-3-有人話我變左男人-3-仲有人話男廁係天堂啦;對我黎講可以訓教既地方係天堂;或者佢喺男廁度訓啦xp 真係睇到我o曬嘴; 咩都有-3- 不過今日冇囉野; 我今日好好; very good -3-