ImKaiYi
暱稱: ★`KaYib3._.
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
日誌統計
文章總數: 232
留言總數: 1193
今日人氣: 69
累積人氣: 5747

(✿04/11;琳;生日快樂;D!! )
 
✿✿   琴日去左買衫;
同琳+怪獸;
買左好多衫;
買左6,7件;
都幾靚;
買完1件見到第2件靚又買;
搞到我狂咁買;
怪獸就係咁買啲護膚品囉;
而琳話佢吾比喺冬天著得太薄喎;
所以有件都幾厚;
但係佢話都係太薄比人鬧;
好慘囉咁;
之後諗住去影照
紙相既;
去左朗豪坊到影;
點知間野冇開囉;
頂佢;
之後琳又想去買鞋;
不過行極都行吾到去;
吾識路;
所以冇買到;
怪獸對吾住;吾好嬲我同琳啦!!!!;( 怪獸冇走到; 我同琳走左;
我地仲傾點解怪獸嬲;
因為怪獸啲情緒寫曬喺塊面度;
1睇佢就知咩事;
真係好對吾住囉怪獸!!!!
今日琳話我聽我先知怪獸嬲咩;
怪獸好對吾住!!!


✿✿
今日係琳既生日;
琳生日快樂!!!
如果吾係要U.T既話;
我會送啲有心思既禮物囉;
之後同琳+秀去左m記食野;
秀送左張自制生日card比琳;
好靚;
不過入面張相吾鍾意-3-
有秀;琳同我;
但係影我後面囉;
秀話特登ga>^<
吾鍾意牙xO



生日快樂(; 生日快樂(; 生日
生日快樂(; 生日快樂(; 快樂(;
生日快樂(; 生日快樂(; 生日
生日快樂(; 生日快樂(; 快樂(; 生日
生日快樂(; 生日快樂(; 生日快樂(;生日快樂(;
生日快樂(; 生日快樂(; 快樂(;
生日快樂(; 生日快樂(; 生日 生日
生日快樂(; 生日快樂(; 快樂 快樂(;

好開心囉;
我英文+通識U.T pass左;
英文仲要高過琳;
秀高我0.5咋;
勁開心;
我終於高過琳啦 >.
中文勁有信心;
不過要後日先派;
miss入左camp;
-3-
有冇搞錯;
數學本來好有信心ga;
不過比牙sir講左啲選擇題就失曬信心;
佢仲未改完;
只係講左啲
選擇題;
好心佢就咪講啦xO
琳;生日快樂!!!
我本來想喺琴晚12點send message比你ga;
不過太過累;
所以訓左-3-
補番都1樣姐;D
總之就生日快樂啦!!!!
我發覺呢;
原來入錯廁所喱啲囉野會有好多人留commeat-3- 多過前面果啲囉-3-
又吾見有人話咁整個頭比上1篇會好睇啲xO
個個都只係話我啲囉野-3-
有人話我變左男人-3-
有人
廁係天堂啦;
對我黎講可以訓教既地方係天堂;
或者佢喺
廁度訓啦xp 真係睇到我o曬嘴; 咩都有-3- 不過今日冇囉野; 我今日好好; very good -3-


 

-LadyGaga(<3)isthebest(!)

  
    -cm plz;)
  (-時間2009-11-04 07:46 PM-)
 

☻`K❤H.(k)
 -最愛是你x)