忘記; ☆
                -`是為了重新起步

InLovesweet
暱稱: 小丑;`•羊²
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
cl0ck;]

by blog Pitatto!
music b0s(:


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
小倉鼠;]
My baby`=D
2009 年 4 月 22 日  星期三 


2009-04-22
  

今日.....
好煩.....唉......

又HAIR CHEKING . . . . .
好無奈囉 . .
秋玲D陰夾哂係上面竟然話唔得 . . . .
秋玲放左陰超令女= ]
嘻^^

第1堂IS . . . .
好眼訓*︿* . . .

MATHS . . . . . .
都係眼訓 . . . . . .
為左令自己唔好咁快訓着 . . . .
係咁望秋玲~
好令女牙>___<

CHI ` `
溫中屎堂-V-
成本中屎書放係枱面温 . . . .
CKK都唔理咖啦~

小息去2C收風中屎QUIZ D咩, ,

終於中屎堂 ; ;
自己背得0K熟 + 收既風 , ,
一定合格啦 . . . . = )

LUNCH . . . . .
同佢食, , ,
嗯, ,
諗左好多野 . . . .

IH . . . .
唔想提 , , ,

ENG, ,  , , , ,
悶....

放學 [ 聽君一席話 ]
仲悶過中屎同MATHS . . . . ! ! !
分組個時就好D咁啦~

 

 

 

 

 



維維.....
一開始我講過好多次......我唔想我既好朋友同我一個最憎既人玩.......就算你同邊個我都唔會理.....但係如果個個係佢我就唔可以唔理.......我唔可以...唔可以再比佢.....搶走哂我既野......我...唔比自己再輸比佢.......我要講既講完......你....只可以選擇一個......係一個.....
我唔會嬲.....我只會唔開心......係...我變左....變到唔識嬲人啦......你...中2點就點啦.....
如果我唔理你既感受....我一早打9左佢.....再痴實你.....佢一定煩唔到你.....好....你有理我感受...?你有......但...我都係好難過......點解我連一個朋友都要留唔住.....?
我放手啦.....你中2就繼續同佢玩啦.....

 

 

一輩子的,,朋友,,,一輩子的,,遺憾
B.小心永遠只能當朋友
在他的面前妳也能自然地表現自己,這樣很有可能拉近妳們之間的關係。也許因為太過於輕鬆自然,讓妳在他的眼中變成純粹的好哥兒們,讓他感覺不到妳是女孩子。這種情況很危險,要注意到最後有可能妳們一輩子就只有當朋友的緣份喔。可以若無其事地表現出女人味的舉動或表情,在他突然覺得妳很可愛的時候,就會縮短彼此的距離。

J0`


我連最後的,,最着緊的...重需要的也失去了..好的..最後一仗..也輸了..呵呵..太可笑了..一生也是失敗的..想不到,,就次也是呢~
看到最後個句,,就,,好似像成千上萬既針,,不停刺我的心,,枕頭..被遺棄,,明明有心理準備的了,,但,,也哭了,,哭什麼牙你,,?!沒有人會理你的了,, ! 活該, , ! 呵呵~我,,傻了,,算吧,,都沒有人會理,,我喜歡傻就傻,,瘋就瘋 , , ! 我諗,,呢D, , 係咪失戀, , ?我既然傻到以為可以內一回.. 天真牙......哈哈,,,哈哈,,,,,
我在想,,我,,只是一個水泡吧,,我只不過在你最需要別人安慰的時候出現了..我明,,我不會迫你,,你的心裹狼一個人,,而這個人,,一定不是我,,也永遠不是我,,

 

♥___地下枕頭的定義___♥
地下 = 不見得光
`♥
枕頭 = 只在寂寞時候才需要`♥

或者  我只是你的地下枕頭...
只在你最孤獨最需要關心時候才出現
. . .
讓你牢牢不放的抱緊 . . . .

當枕頭的使用期圓滿 . . .
它就得被遺棄可憐兮兮. . .

吃不到的葡萄是酸的. .
得不到的愛情是苦的. .
 
正所謂.愛一個上一課. . .這是一個事實. . .就算過去有幾唔開心既回憶.總有開心既時侯吧. . .?有著小雨一點點的影子. .人既感情.有時真係好脆弱!小雨眼淺.唔知喊過幾多次了..始終會累.但又唔甘心.是嗎?
 
如果要我等待....我有多少時間?你又會給我多少時間?明明知道但不能愛...得不到的愛人...比死更難受吧?
我愛你...
狐狸會守候在葡萄樹下,等待 葡萄成熟時......
 
 如果,如果早少少...有什麼結果?
如果,如果快少少...是什麼距離?
如果,如果知道結果,是多麼好。
如果,如果事實不在,那麼,就存在記憶之中。
  
 
留下羊蹄時間;; 2009-04-22 11:33 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛


2009 年 4 月 18 日  星期六 


就算和你一起淋雨...也是滿快樂的...!
  

今日 , ,
滿快樂既一日 . . . ! = ^ ^ =

10點幾醒左~
但係又唔想落牀 . . . .
一邊訓一邊睇書 - 3 -
仲一邊講電話 - v -

12點出左去mk , ,
終於認得路去無印 = )
買左d野咁啦~
行個條咩鬼長電梯 . . . .
真係好慢牙>.<
發現某人真係越睇越似一種動物. . . ! xD '

肚餓了 . . . . .
行左好一震先決定係邊間餐廳食=^=
嘻 . . . . .
唔知點解一邊食 . . .
一邊覺得佢食得好笑 . . . = ]
多謝佢請我 . . . . ^ ^

佢mk行左幾個圈 , ,
去左金魚街 - 0 -
佢睇甲虫個D野- V -
好多蚊呢 !
見到好多兔仔同鼠鼠 . . . !
超可愛> ___ ' '
唔想走囉. . . .佢就 . .  . .
xD ' ' [ wakaka.~ ]
係金魚街點可以唔睇魚?!
有隻魚叫朱古力=0=
佢. . . 竟然走左去做魚 . . . xD ' '

係行金魚街既時候``
PC打左N咁多次黎 . . . .- 3 -
我即刻返左去青衣城做功課 . . - v -
PC佢地見到佢好好人咁讓位比佢 . . . .
結果 , ,
叫佢自己行個圈先啦 !
最仆既係 , , [ 有38見到 ! ! ! ! ]
算 . . . . .好衰女咁做左一震就走人 - V -
我仲要係一邊食一邊做-,-  [ S0R牙各位 , , ` ` > <  ]

THEN本來去TW , ,
點知我老豆又係TW ` `
我先唔會咁傻去特登比佢見到囉~
S0 . . .
去左深水埗 - V -
0H ` `
好大雨呢 !
行左去唔知邊到 , ,
佢買左包泥 , , ! ! ! [ 好重..... ]
點知出返去仲大雨-3-
係M記避雨~
好眼訓 . . . 訓下先 . . x D '

再係深水埗行左個圈 ^ ^
之後就返屋企 , ,
嗯 , , 嘻嘻 , ,
2個都淋濕哂 , ,
但, , 真係好開心牙.> <.
因為 , , xD ' '







下次要影相先得 !



J0`

  
 
留下羊蹄時間;; 2009-04-18 08:47 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛