忘記; ☆
                -`是為了重新起步

InLovesweet
暱稱: 小丑;`•羊²
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
cl0ck;]

by blog Pitatto!
music b0s(:


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
小倉鼠;]
My baby`=D
2009 年 4 月 3 日  星期五 


2009-04-03
  

今日...

心情...很差....

==================

CHI....

CKK無啦啦叫人讀書....

讀下讀下班人又,,,唉,,,,

做功課先....

===============

IS....

QUIZ一千零一次合格..=]

對工作紙既一堂...

唔錯....

================

MATHS....

唔係好悶既....

終於教新一課...

又3角形...

不過可以話重新愛上MATHS-3-

=====================

CLASS PD.

最L0r既一堂..

無啦啦要做個咩廣告比賽....

做[ C啦 ] ......

到時仲要對住全校攞住把菜刀  -V-

想死....

====================

LUNCH``

好想喊....

心怖未能平靜.....

====================

IH``

MISS maK冇返....

MISS CHAN又唔知要QUIZ....

點知D人想叫班長唔好講.....

但係MISS MAK琴日叫左班長講....

點知...都係要QUIZ....

唔係好識....

======================

ENG...

冇BRING W.B.做....

做下0ther功課....

=======================

放學help miss x手做野....   <----唔識打個姓-,-

一邊等維維.....

6點去集骨..

13蚊炸~

then又講人壞話....

====================

十字架
 

歌手:謝安琪
作曲:周博賢
填詞:周博賢
編曲:周博賢

很久的當年 媽媽天天忠告
好心交給人 總可得到好報
過去按這教導埋頭做
可惜隨年長一步 傷口隨年多一度

伸出手攙扶 遭鬆開手警告
交出心戀愛 反得傷心的控訴

厭棄我過份熱情流露
或是仁慈得恐怖 燙手我已怕碰到

彷彿背上十字架捨我救贖未算好
愈奉獻得到結局愈殘酷
教我為免傷勢再會變更槽 圍牆變更高
圍住要自己的去路 防護罩終變成墳墓
將根本的我葬下去獨自老

伸出手攙扶 遭鬆開手警告
交出心戀愛 反得傷心的控訴
厭棄我過份熱情流露
或是仁慈得恐怖 燙手我已怕碰到

彷彿背上十字架捨我救贖未算好
愈奉獻得到結局愈殘酷
教我為免傷勢再會變更槽 圍牆變更高
圍住要自己的去路 防護罩終變成墳墓
將真的我埋葬下去 哀悼裡獨個漸漸老

多想光陰退後到舊時 童年重度
多斬釘截鐵共處 態度
我對你好所以你會對我好
心裡沒墳墓 無奈這幸福的國度
已飽經災劫無寸草
今天只得我野地裡在獨舞
要怎麼的上路 祈望一天我能知道

 ==========================

 

 

 

 

心只有不捨...
不捨...
還有更多的不捨...
但...我什麼也做不到...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 J0`

  
 
留下羊蹄時間;; 2009-04-03 09:42 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛


2009 年 4 月 1 日  星期三 


2009-04-01
  

今日...

愚人節快樂~

=============

朝早返到去就比吉吉FING -V-''

之後我就開始FING人啦~

================

IS``

妖.....

又悶又煩.....@@

同維維又講人壞話 xD'

===============

MATHS``

竟然識做=]

好開心 0^0

===============

CHI.

同維維又講人壞話....

傳紙仔!

CKK碑住我地播~

哈哈~我碑左佢一碑姐```

嚇到走人啦~

================

Recess....

有個人比左張紙我-v-

雖然明知愚人節佢玩我.....

但都笑左成日小息....!!  ^ ^ ' '

=================

中屎``

quiz...

超易牙..xD'

一路笑一路QUIZ....WAKAKA =]

s0....呢堂過得特別快  = ^ ^ =

=================

LuNch~

去7仔......

================

IH...

Miss Mak病左=v=

把聲好唔得!!

s0.....睇片~

內地一孩政策好慘T^T

=================

ENG``

.........悶..........

================

放學CCA!

今次MUSIC CULB都算好DD咁啦...XD'`

起碼5點先講哂D野~

哈哈....

下次歌唱比賽~

一定好好睇^^

---------------------------

娛人娛己 - 文恩澄

作曲:阿bert   
填詞:林日曦   
編曲:Kenix Cheang@My Private Zoo  
監製:舒文      

再次失戀的你再次出現 要我講笑讓煩悶苦澀沉澱  
樂意一人做笑片 只求令你可輕鬆脫險
熟練的表演配上你呵欠 難得再見面  
不管你在改變 我未改變 決定了全力出戰

如常地被傳召 助你克服困擾  
陪住你 每次你失足都為你甘心折腰
沒有她的每朝 讓我可接任前來娛樂你幾秒

原來無謂笑話 只想你一笑 預備數個把戲 
 開心最緊要   這個好友 從來比不上她
 才一心去賣笑 明晨誰也不必退票
 原來無謂笑話 小丑笑不笑不重要
 娛人娛己即使通宵 
 觀眾再少 無聊的我 
 仍然樂得繼續無聊 用心演出給你笑(來陪笑)*

落力演出不怕被你騷擾 
由得你讚頌她的美麗使你拼命心跳  
我在笑 唯有苦笑   

Repeat *

本身已是笑話 供給你取笑
望著我這丑角 怎可以不笑  
不配比較 從來比不上她  
才一心去賣笑 獻上我每分鐘每秒
盡量送上需要 小丑每一跳都為了  
沿途來幫助你將她快忘掉
即管恥笑我 如何滑稽到跟你面對著低潮
自己的傷口 算了

我太安於一世做你知己 
結尾只想約定你   
任何事我都會 來娛樂你

========================

 

 

 


不知你在想什麼.....
愛得開始....辛苦了....
放棄......?
不.....我不甘心....
求求你...
不要離開我....

 

 

J0`

  
 
留下羊蹄時間;; 2009-04-01 10:05 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛